09/09/2019

Relacja z placu boju...

czyli Nowy haft na Nowy Rok część 7.
Tak więc nadal siedzę w ogródku, ale to jednak dość duży ogródek,
więc nie ma się co dziwić. Posadziłam w nim trawę,
a potem jeszcze więcej trawy, a po podlaniu
zakwitły nawet piękne czerwone i pomarańczowe kwiatki.
Po lipcowej odsłonie słabo rosło i za nic te nasiona nie chciały kiełkować,

ale teraz już jest lepiej, więc ja nadal uparcie tą trawę sadzę.
 a potem zmieniłam tamborek na mniejszy,
by wygodniej się pracowało pod płotem i dzisiaj wygląda to tak:
I powiem Wam, że dawno tak miło mi się nie wyszywało tego haftu.
Może to przez to że dobiłam do krawędzi, a może przez chwilowy odpoczynek od niego,
bo w zeszłym miesiącu w ogóle do niego nie usiadłam:-(
Teraz jednak muszę go odłożyć na chwile, bo inne hafty czekają
i mam nadzieję że szybko się z nimi uporam.
Na koniec jeszcze przypomnienie jak będzie wyglądał kiedy go skończę:

Pozdrawiam cieplutko:-)

19 komentarzy:

  1. piękna posiadłość :) warto wyszywać dla takiego efektukońcowego

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim ogródku to można przebywać nawet gdy pada. Pięknie przybywa krzyżyków Karolinko. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio trochę popadało, więc trawa i kwiatki będą lepiej rosły :-) Haft zapowiada się pięknię. Wytrwałości życzę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny trawniczek soczyście zielony/zazieleniłaś go igiełką pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny będzie! Spokojnie, idzie jesień, czasu będzie więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko pięknie Ci rośnie w tym ogródku.
    Wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne postępy :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ogród... z każdym krzyżykiem coraz ładniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością przyjemnie się wyszywa, też lubię takie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik coraz piękniejszy, wzór przeuroczy. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obraz będzie piękny więc zakładaj szybciutko ten ogródek, tym bardziej że pogoda sprzyja, bo pada;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ogródek rośnie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Powolutku,powolutku i nawet się nie obejrzysz jak go skończysz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten wzorek, będzie piękny obraz. Miłego haftowania.Ja dziś też całą sobotę nad moim dużym haftem siedziałam 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień już puka do drzwi ,a Tobie Karolinko tak pięknie rośnie w ogródku:)
    Wytrwałości życzę i trzymam kciuki za każdy postawiony ×××
    Pozdrowionka cieplutkie ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jest co robić w takim ogródku, ale super że zaczęło coś w nim powstawać i rosnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda odsłona tego haftu mi się podoba. Ogródek pięknieje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*