04/12/2018

Aniołeczki

Święta tuż tuż, a jak święta to i prezenty,
więc zrobiłam trzy małe koralikowe aniołeczki:-)

Każdy z nich ma małe uszko, do którego można doczepić sznureczek
i zawiesić np. na choince:-)
Aniołeczki te powstały z myślą o Was.
❤❤❤
Więc jeśli jest ktoś chętny je przygarnąć,
to niech to napisze w komentarzu, czekam do 11.12.18
I jeszcze mała prośba, aby adres do wysyłki był w Polsce,
i by jednak doleciały na święta.

Pozdrawiam cieplutko:-)

Ps. Wzór na aniołki dostepny  tutaj

32 komentarze:

  1. Piękne są :) Chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ słodkie te maleństwa :)tez staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne aniołeczki.:) Staję i ja w kolejce.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się wydaje, że kolejka będzie długa :) Również się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne aniołki :) Chętnie je przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są :) z racji, że nie jestem koralikowa staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No wiesz co ?!! Taka pokusa ! Pewnie ,że chcę te Aniołki !!
    Są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolinko! Prześliczne są te Aniołki,Chętnie stanę kolejce - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne:) Technika dla mnie zupełnie z kosmosu, więc też staje w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękności :)
    cichutko tu stanę w świątecznej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne są te aniołki Karolinko, oj chciałabym takiego szczególnie tego biało-srebrnego jest najpiękniejszy :) Tak więc staję w kolejkę, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne aniołki,niestety ja nie koralikowa jestem i takie cuda chętnie bym zobaczyła w realu,więc grzecznie ustawiam się w kolejce :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite aniołki, chętnie stanę po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie aniołeczki.
    Chętnie się nimi zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne aniołki, ja również się ustawiam w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne na choinkę!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne aniołki, Karolina leć na bloga Project Galians wygrałaś Candy :) Gratki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, ale cudne!!! Małe arcydzieła!! Piękne prace robisz Karolinko więc chętnie zostanę na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cuda! I takie cuda śmignęły mi przed nosem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*