13/12/2018

Mały rudzielec

Święta już za chwilkę, to i prezenty się robią:-)
W tym roku zauroczyła mnie himalaya dolphin baby
i to z niej robię najwięcej zabawek.
A to jedna z nich:

Lisek powstał z tego wzoru i jest bardzo milusi:-)
Innych jego kolegów przedstawię Wam później:-)
***
A dziś jeszcze chcę Wam bardzo podziękować za komentarze i odwiedziny,
to bardzo miłe i budujące, tym bardziej że mnie ostatnio tu mało,
ale po świętach powinno być lepiej.
***
Teraz jeszcze jedna formalność;-)

Obiecałam aniołki i te polecą do Elżbiety K
Gratuluję i poproszę o Twój adres:
bawelnianeniteczki@gmail.com

Jednak jeśli Ktoś by bardzo chciał takiego aniołka,
to pisze do mnie, a ja chętnie go zrobię, ale już po świętach:-)

Pozdrawiam cieplutko:-*

15 komentarzy:

  1. śliczny rudzielec! też ostatnio przechodzę fascynację pluszowymi włóczkami - cudna jest ich miękkość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że lisek jest bardzo milutki w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardo sympatyczny lisek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, aż się chce poprzytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przytulaśny słodziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie gapa :) Los się do mnie uśmiechnął, ślicznie dziękuję. :)

      Usuń
  6. Karolinko! Lisek jest Przeuroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny rudzielec i zupełnie nieszkodliwy.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny rudzielec. Pięknie wykonany, a pyszczek ma słodziaszny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczny lisek.
    Gratulacje dla Eli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny lisek :)) Pięknie wykonany :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalny lisek, i widać że bardzo mięciutki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*