12/04/2018

Zabawa z koralikami:-)

Wzięło mnie ostatnio na koraliki i trochę sobie podłubałam,
czego efektem jest taka oto bransoletka:

Wzór znalazłam gdzieś w sieci, tylko nie pamiętam gdzie:-(
Jednak z 11 toho wychodził duży to trochę go zmodyfikowałam.
 A jak się znudzi jako bransoletka, to zawsze mogę jej użyć jako zakładki do książki;-)
Nieskromnie powiem że bardzo podobają mi się te kolorki na tej czerni.
 Moją bransoletkę zgłaszam na wyzwanie
&&&
I trochę chwalipięctwa:-D
Otóż dostałam kilka dni temu nagrodę od Inki-art za mój haftowany zegar:-)
 To takie przecudne pudełeczko wypełnione po brzegi:
 A teraz mieszka w nim moja biżuteria [to nie wszystko;-)]
Halinko jeszcze raz gorąco dziękuję!!!!

Pozdrawiam cieplutko:-)

38 komentarzy:

  1. Karolino, jestem pod wielkim wrażeniem! Świetna bransoletka, powodzenia w wyzwaniach. Gratuluję nagrody - wspaniałe pudełko i zawartość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna bransoletka, masz prawo być z niej dumna :)
    Nagroda świetna *

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka, świetny pomysł z podwójnym wykorzystaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka, gratuluję wspaniałego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko - jestem zachwycona Twoją bransoletką - wyszła super i pomysł z zakładką do książki też bardzo ciekawy - takie 2 w 1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT
    P.S. Bardzo mi miło że pudełeczko przypadło Ci do gustu - choć malutkie to trochę biżutków pomieści. Uściski i pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka :) czarne tło + kolorki dały naprawdę niesamowity efekt :)
    Gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna bransoletka i cudny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W bransoletce widać masę pracy włożonej w takie dzieło :) efekt piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka rewelacyjna, gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudna bransoletka. Lubię takie wyraziste i kontrastowe dodatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Браслет - мечта! Отличная работа! Спасибо за участие в задании от Art-Piaskownicy! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękną bransoletę wyplotłaś. Prezentuje się cudnie, piękna jest. Powodzenia w wyzwaniach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam napisać, że zegar był/jest wyjątkowo piękny. Wyjątkowy jest :-)

      Usuń
  13. Cudna bransoletka, powodzenia w wyzwaniach i gratuluje pieknego prezentu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka super zakładko-bransoletka. Romby zyskują na czarnym tle:)
    Gratuluję wygranej, bo zegar naprawdę jest śliczny.
    Cieszę się, że przesyłka dotarła i "przydasie" się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowa i podoba mi się ten kolorowy print na czarnym tle.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie dobrane kolory w tej bransoletce:)Gratuluję wygranej:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowa bransoletka, rzeczywiście na czerni te kolorki wyglądają fantastycznie.
    Raz jeszcze gratuluję, zegar był oblędny, a podarunki otrzymałaś super. ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletka zdecydowanie w moim guście. Ciekawy kontrast kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletka i zakładka... :) Bardzo pomysłowe, do tego w pięknej oprawie kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zegar był niesamowity, więc wcale się nie dziwię wygranej! :)
    A bransoletka jest piękna i zgadzam się z tobą, że te kolorki super wyglądają na czarnym tle.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta bransoletka jest cudowna, dziękujemy za udzial w zabawie KTM.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bransoletka jest świetna, pięknie pracujesz z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. MEGA ta bransoletka! Świetnie połączyłaś kolorki i wyszło cudeńko :) Trzymam kciuki za wygraną w wyzwaniach :)
    Karolinko, z całego serca dziękuję Ci za przepiękną karteczkę wielkanocną, która w końcu do mnie dotarła :) Jest mi ogromnie miło, że o mnie pamiętałaś i z całego serca dziękuję <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo piękna bransoletka, ślicznie się prezentuje, a i jako zakładka jest świetna. Wzór cudny. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje za udział w moim wyzwaniu, bardzo mi się podoba Twoja praca, jest niesamowicie piękna, kolorowa, i idealnie wpisuje się w witraż.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobra robota! Bransoletka urocza. Bardzo podoba mi się kontrast pomiędzy intensywnymi, żywymi kolorami a czernią. A mojemu mężowi przypadłaby do gustu jako zakładka do jego ulubionych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu KTM

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest cudna!!! I gratuluje wygranego wyzwania w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna bransoletka! Wzór piękny i ciekawy. Pudełeczko cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczy handmade są najpiękniejsze, bardzo fajne !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*