30/04/2018

Po zimie zawsze jest wiosna:-)

Kwiecień się kończy i czas wywiązać się z zabaw blogowych.
Pierwsza to kartka według mapki do Uli

 I tym razem z małym hafcikiem.
 Druga zabawa to choinka 2018 u Xgalaktyki
 U mnie w tym miesiącu jest ptaszek zawieszka i kartka.
 A teraz coś w wiosennego:
W ramach zabawy "Kocham frywolitkę" ,
miała być obrobiona frywolitka.
 
Ja zrobiłam takie kolorowe kolczyki z nitki Lizbeth 20
i metalowej bazy kupionej kilka lat temu.
Skromniutko, ale siły wyższe pokrzyżowały mi plany
i zabrały czas na coś innego.
Pozdrawiam cieplutko:-)

25 komentarzy:

  1. Kartka i ptaszek są cudne, ale te kolczyki... pełen zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na obrobione kółeczka, muszę przyznać ze tego wzoru jeszcze nie widywałam:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace.
    Bardzo spodobała mi się karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka i zawieszka super, a kolczyki cudne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pretty earrings - happy colourway :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne prace, ten ptaszek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, Karolinko!
    Kolczyki prezentują się wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, frywolitkowe kolczyki - słodycz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! Kolczykami jestem zauroczona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się spisałaś i przygotowałaś urocze prace na wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolinko! Wszystkie prace są Prześliczne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka i ptaszek, a kolczyki rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudeńka nam tu zaprezentowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Frywolitkowe kolorowe kolczyki mega !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jest fajna, ale kolczyki - wow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna ta kartka z hafcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Frywolitkowe kolczyki są cudne! Wiosenne i napawające optymizmem!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*