29/06/2023

Moje alpaczki

 Cześć!
Wpadłam tu dzisiaj z moją małą przygodą,
a mianowicie zajełam się hobbystycznie hodowlą alpak.
Są to cudowne i przeurocze zwierzęta
i jedne z tych, co jak masz jedno to zaraz chcesz następne.
Biała elegantka za nic nie mogła się zdecydować w jakich kwiatkach jej do twarzy.
No to chodzisz i pstrykasz fotki, ale jak odmówić takiej ślicznotce?
Z towarzystwem weselej i pobrykać w kwiatkach razem przyjemniej.
I jak to już pisałam na jednym się nigdy nie kończy:-)
Prawda że są urocze?
Pozdrawiam cieplutko:-)

PS. wzór alpak od Mamba handmade

17 komentarzy:

  1. Są cudowne! jakie one piekne, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna ta twoja hodowla 😉 Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała hodowla Karolinko. Biała alpaka w kwiatkach wygląda przecudownie, zakochałam się w pierwszych trzech zdjęciach. Różnorodność stadka jest przeurocza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczne te maskotki. Pewnie z czasem stadko się powiększy?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, przesłodkie, bajeczne stadko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, co za stado! Są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda, są urocze. :)
    Pozdrawiam ciepło,.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze ! Ale masz stado tych alpak !
    Cudne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie, Karolino, co do Ciebie wpadam, to się zachwycam, tworzyć cudowne pluszaki, a te alpaki są obłędne, fenomenalne i przesympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ urocze stadko cudne są, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Są niesamowite! :) cudowne stadko! Są urocze i słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczna hodowla 😘 bardzo mi się podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie one są cudne i masz sporą hodowlę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój post promieniuje błyskotliwością! Wnikliwy, dobrze sformułowany i naprawdę urzekający. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją cenną perspektywą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*