18/09/2019

Kartkowy zwierzyniec

Czyli wymiana kartkowa u Czarnej Damy:-)
Kartkę z uroczym ślimaczkiem dostałam od Basi

a kartkę z żyrafkami zrobiła dla mnie Ewunia
 Bardzo Wam Dziewczyny Dziękuję!!!
❤❤❤
Kartki ode mnie poleciały do:
 ze ślimaczkiem do Marzenki
 A z żyrafką do Mariolki
 A jak jestem w temacie kartek,
to pokażę Wam kartkę jaką zrobiłam dla syna na urodziny.
To jest najprostsza kartka na świecie, bo kompletnie nie miałam na nią pomysłu
ale bardzo mu się podobała i wisi na jego tablicy korkowej:-D
I teraz muszę zrobić podobną w damskiej wersji,
bo córcia prosiła:-D
Pozdrawiam gorąco:-)

14 komentarzy:

  1. ta żyrafkowa wywołała uśmiech na mej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki Karolinko, ale żyrafa wyglądająca ze skrzynki na listy najlepsza.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wymiankowe karteczki :-)
    A ta dla synka rewelacyjna :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki Karolinko! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz bardzo dziękuję Karolinko za wspaniale zakręconego ślimaczka.
    Pozdrawiam serdecznie 😀 si

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolinko super są te Twoje karteczki, ta z żyrawką jest najfajniejsza, mnie zachwyciła :) A ta dla synka wyszła ekstra, niby prosta a jaka efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałości:)
    ta z haftem żyrafy urocza i słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślimaczek skradł moje serce. wszystkie kartki super

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne karteczki. Żyrafka superowa:) Mój syn, też Mateusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kartki :) Twoja z żyrafą jest prześwietna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale sympatyczne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki, a ta z żyrafką w skrzynce wymiata, jak się na nią patrzy to aż buzia sama się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne karteczki, a ta dla synka orginalna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*