02/11/2016

Przytulanki:-)

Ostatnio igłę zamieniłam na szydełko i powstało kilka "wełniaczków"
Dzisiaj goszczą tutaj takie dwa małe słodziaki;-)
Pierwszy to milutki smoczuś:-D

 Wzór na takiego przytulaka dostępny: jest tutaj
Druga przytulanka to taki uroczy misiek:
 Tutaj w całej okazałości
 Prawda że słodkie z nich przytulanki?

Oba zwierzaczki zrobiłam z włóczki May Baumwollegarn 100% bawełna, 
kolory ma bardzo ładne i fajnie się nią pracuje,
a co ważne przy zabawkach dla małych dzieci...nie kłaczy B-)
Na wełenkach to się słabo znam, ale z tą to się chętnie zaprzyjaźnię;-)

Pozdrawiam serdecznie:-*
  

40 komentarzy:

  1. Karolinko! Ale Wspaniałe są te Twoje zwierzaki -Przytulanki
    Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności:-) Sama bym się przytuliła do takiego misia:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe,słodkie przytulanki!!!Ciekawa jestem czy robisz je z głowy ,czy wg jakiegoś schematu?
    Pozdrzwiaqm cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, jak robię zabawki to zwykle korzystam ze schematu (smok). Choć zdarza mi się czasami zrobić coś od tak sobie, jak tego misia:-)

      Usuń
  4. Śliczne wełniaczki :) Idealne do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wełniaczki - przytulaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio chciałam koniecznie też wyszydełkować taką przytulankę - córka zrobiła zamówienie (jedzie z wizytą do koleżanki) - ale niestety wybrała czapeczkę. Dlatego chociaż u ciebie mogę pooglądać prawdziwe słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe słodziaki i cudne przytulanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudne :))) Ten smoczus jest na prawde Przeeslodki :))) Pieknie szydelkujesz :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Uwielbiam takie zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesympatyczne mordeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te zabawki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zdolna z Ciebie kobietka:) Super są te wełniaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowe i słodziachne!
    Pozdrawiam Karolinko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajkowe ślicznotki - można patrzeć i patrzeć na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dinuś jest moim faworytem, świetnie przytulaki. Ach... jak ja bym chciała tak szydełku śmigać. Ćwiczę i ćwiczę i jakieś krzywusy mi tylko wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale urocze przytulanki i do tego w radosnych energetycznych kolorach! Od razu chciało by się do nich przytulić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Śliczne przytulanki! Kolorki fantastyczne, Bardzo mi się podobają Twoje prace!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba zwierzaczki śliczniusie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwe słodziaki :-))) Mistrzowsko władasz zarówno igłą jak i szydełkiem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Takich oryginalnych przytulanek jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna przytulanka dla malucha

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudeńka zrobiłaś , próbowałam kiedyś bawić się szydełkiem ale tak średnio mi to szło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodziaki! Ładne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze mini kocyki. Dinus i misio są słodziachne. A ja dla mojej księżniczki robiłam słonika i tez misia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, bardzo dobrze dobrana kolory, czuć aż świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny pomysł i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*