25/11/2016

Choinka 2016 - Listopad

To już przedostatnia odsłona w zabawie u Kasi,
i u mnie kolejne zawieszki, ale moja choinka ma być kolorowa i nietłukąca;-)
Pierwsza to sówka z kramu z robótkami nr.4/2016,
która po moich drobnych przeróbkach wygląda tak:

Drugi słodziak pochodzi z zestawu który kupiłam w sklepie Kokardka.
 
 A na koniec jeszcze zawieszka z diamentową śnieżynką, którą wymyśliła Ania,
ten wzór już raz wykorzystałam (tu).
Tym razem jednak zrobiłam ją na błękitnej kanwie granatową nitką 
i przykleiłam do tekturki:-)
Na dziś to tyle:-)
Dziękuję wam za odwiedziny i zapraszam niebawem,
a będzie o.....czymś nowym;-)

Pozdrawiam serdecznie:-)

41 komentarzy:

  1. Piękne zawieszki. A pingwinek jest słodziutki 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zawieszki. Twoja choinka bedzie przepiękna i nietlukaca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wyszło przepięknie. Muszę w końcu zainwestować w plastikową kanwę :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki wyszły słodko i uroczo oby więcej do nich dołączyło :) a diamentowa śnieżynka bardzo elegancka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają ale pingwinek najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze maleństwa ale faktycznie pingwinek wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zawieszki! bardzo mi się podobają. Czekam z niecierpliwością na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zawieszki! Mam nadzieję, że pokażesz też - w swoim czasie - nietłukącą się choinkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zawieszki, bedą się świetnie prezentować na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz miała cudną choinkę!
    A pingwinek faktycznie do zakochania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne słodziaki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zawieszki! Pingwinki też mam w planach, a przeróbki w sówce wyszły jej na dobre - uwielbiam takie połączenia haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zawieszki ,a pingwinek skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zawieszki. Skoro nam się oczy świecą na ich widok, to jaką radość muszą odczuwać dzieci na widok tych kolorowych hafcików :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wzorki...takie bardzo wesolutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł z nietłukącą choinką.Praktycznie i ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne hafciki, a śnieżynka rewelacyjna!
    Pozdrawiam Karolinko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karolinko! Przecudne są te zawieszki,A choineczka wspaniała.
    Śnieżynka również jest Urocza - pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Będziesz miała cudną choinkę, bo śliczne wszystkie hafciki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te zawieszki! Chciałabym zobaczyć je wszystkie na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sówki są na topie zawsze :))
    I pingwinkowy słodziak również. :)
    Super są :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne dekoracje. Z nimi choinka będzie niepowtarzalna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż za piękne trio dekoracyjne :) Pingwinek podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie sympatyczne słodziaki! Super są!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te hafty. Ja tak nie umiem. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne hafciki, Karolinko!
    Choinka będzie mega kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteśmy parami wymiance - proszę o adresik na mojego maila: gosiazoltek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Pingwinek skradł moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zawieszki, ten pingwinek jest po prostu cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne hafciki. Sówka i pingwinek bardzo wdzięczne, a śnieżynka aż lśni.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczności :-))) Urocze zwierzątka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne prace, sówka i pingwinek urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Urocze zawieszki , fajnie się prezentują :)
    Osobiście nie przepadam za haftowaniem na plastikowej kanwie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*