08/11/2016

Mroźna i diamentowa

Jakiś czas temu Ania z Kreatywna Jacewiczówka wymyśliła wyzwanie śnieżynkowe.
Zabawa polegała na stworzeniu pracy z wyszytą śnieżynką autorstwa Ani:-)
Do wyboru były dwa bardzo ładne wzory i oba z kreseczek:-)
Ja nie lubię kreseczek!
Wiec zrobiłam zawieszkę ze śnieżynkami, oboma bo a jakże inaczej;-)

Na tą stronę spadła diamentowa śnieżynka
tylko coś mi się klikło w programie i zdjęcie wyszło tak :

Tu już bardziej naturalnie:

Na drugiej stronie przysiadła mroźna:


Wyszyłam je na granatowej kanwie białą nitką, 
a brzeg ozdobiłam skręcanym sznurkiem.
Chciałam dołożyć jeszcze kokardkę, ale moja rodzinka stwierdziła,
 że ma tak zostać, bo tak im się podoba - więc jest taka:-)

Po przygodzie z tymi śnieżynkami powiem że:
nadal nie lubię kreseczek!
 Choć korci mnie jeszcze jedna wersja kolorystyczna;-)
Ach być kobietą....

Pozdrawiam serdecznie:-)

44 komentarze:

  1. Karolinko! Śnieżynki są obie Wspaniałe - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolinko śliczna zawieszka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka! Też myślę, że kokardka jest niepotrzebna. I proszę polub kreseczki bo naprawdę świetnie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie Ci to nielubienie wychodzi ;)
    Śliczna śnieżynka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne śnieżynki i jaki fajny stojaczek !Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zawieszki!
    Wyglądają tak klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A przy tym nielubieniu pięknie wyszły! Świetne zawieszki, równie kolorystycznie bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna zawieszka i piękny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I bardzo pięknie wyszło:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło !!! Skuś się na jeszcze jedną wersję kolorystyczną -może polubisz kreseczki bo efektowne bardzo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Poradziłaś sobie z tymi kreseczkami, pięknie :) M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt na tej granatowej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne obie a najfajniej to pierwsze zdjęcie wyszło, jakby się ta gwiazdka świeciła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie są przepiękne! Granatowe tło podkreśla jeszcze ich urodę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna, klimatyczna, wprawia w zimowy nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wpooow.... bije z niej prawdziwa magia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne obie zawieszki, mnie bardzo podoba się ta granatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zawieszka i piękny hafcik!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna robota zawieszka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, świąteczne zawieszki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza praca! Każda strona wygląda bajecznie, a biała nitka ślicznie wygląda na granatowym tle.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne gwiazdeczki i super choinka drewniana :D zapraszam czasem do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawieszka wyszła rewelacyjna. Gdzieś powędruje, czy ozdobi Twoją choinkę?

    OdpowiedzUsuń
  24. Moze i nie lubisz kreseczek, za to jakie piękne gwiazdeczki wyhaftowałaś. Śliczna zawieszka. Spróbuj z innymi kolorami, moze się polubicie 😃

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze zawieszki, najważniejsze, że domownicy wyrazili uznanie dla Twoich śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*