16/07/2020

Szary wilk cz.1

Witajcie!
Dziś opowiem Wam o szarym wilku
który od dwóch lat próbował się wyłonić z mroku szuflady,
zbiec z szorstkiego papieru i opatulić się delikatną bawełną.
Dawno temu zauważyłam go w gąszczu wzorów Igiełki MB,
a zauroczona jego hipnotyzującym spojrzeniem ściągnełam go do mojego świata.
skopiowane stąd
Pierwsze próby były obiecujące lecz jak to z dzikimi zwierzętami bywa,
nie zawsze się udaje za pierwszym razem:-(
Jednak uzbrojona w determinację i doświadczenia postanowiłam jeszcze raz
podjąć wyzwanie by zmierzyć się z szarą bestią i oswoić jego dziką naturę.
I tak, dzień po dniu powoli, cierpliwie,
ukazuje mi coraz więcej swojego oblicza,
a jego srebrna sierść przepięknie mieni się w słońcu.
Oswajanie to powolny proces i nie da się go przyspieszyć,
ale takie małe sukcesy jak możliwość spojrzenia mu w oczy jest bardzo satysfakcjonująca.

Pozdrawiam serdecznie:-)

21 komentarzy:

  1. Jak pieknie napisane :) Super będzie ten wilk jak już go skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i interesujący haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolinko wyłania się piękny, dostojny wilk i tekst jest jego odbiciem. Wilki to niezwykle fascynujące zwierzęta. Piękny będzie Twój obraz. Trzymam kciuki! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wilk! Cieszę się, że udało mu się wydostać z szuflady :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, już widać jego spojrzenie :) Fajnie tak uwieczniać etapy pracy i później sobie wspominać. Chyba jesteś wielką fanką wilków :) Miłego oswajania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ale przystojniak, ten wzrok rzeczywiście - hipnotyzujący.

    OdpowiedzUsuń
  7. a to uparty dziki, tak walczyć :d pięknie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wilk zaczyna się wyłaniać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, będzie cudnie. Wilki to fascynacja mojego syna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie przepiękny obraz. Wilk to dziecko natury nie da się go
    szybko oswoić. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie piękny obrazek 🙂 Miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mnie ciarki przeszły, jak przeczytałam Twój wpis Karolinko !
    Mam podobnie, czasem na coś spojrzę i wiem że muszę to mieć.
    Twój wilk już teraz prezentuje się wspaniale :) Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg.
    Uściski ślę :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie napisany post Karolinko, z dreszczykiem emocji 😉
    Wilki to piękne zwierzęta, a Twój będzie prześliczny! Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy:)
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie śliczny haft. Nieźle Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tego wilka to nie jedna osoba bedzie Ci zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  16. super wzór ;) życzę szybkiego finału - pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bude to krásny a majestátny vlk :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*