02/07/2020

Kici, kici koteczku

Bez wielkich planów, bez dyskusji,
tak poprostu, całkiem spontanicznie, pod wpływem impulsu
pojawił się w naszym domu puchaty rudzielec.

Mały, mięciusi z dzwoneczkiem na szyi, cały czas by się bawił.
I co tu dużo mówić, poprostu skradł nasze serducha♥
A można by pomyśleć, że takie skarpetkowe futerko na stopach by dobrze wyglądało;-)
 Justynce nawet nie będę próbować dorównać, ale
zabawa z tym futrzakiem była przednia i może jeszcze kiedyś jakieś skarpety sobie zepsuję;-)
Mojego pierwszaka do Szuflady wyślę i niech świat poznaje:-)

Pozdrawiam cieplutko:-)

Koci tutorial dla chętnych

17 komentarzy:

  1. Jaki słodziutki! To ze skarpetki? Szał!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kotek przytulać i przytulać 🐈

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłotki pasiasty przyjaciel :) aż ma się ogromną ochotę przytulić go.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodki, puchaty rudszielec!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta malutka Skarpetka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolinko ależ mi miło:)). Normalnie wzruszyłam się. Kot ze skarpetki ❤. Wyszedł Tobie pięknie! Rudy słodziak :)). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i moc uścisków Tobie posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszedł ten kociak :D Bardzo oryginalny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uroczy koci tygrysek, bardzo mi się podoba...no słodki jest!
    Ojj...szalejesz z tym szydełkiem kochana bardzo, a mnie strasznie podobają się Twoje :)
    Buziaki Karolinko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zepsucie aż przyjemnie oglądać. Przesłodki maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So pretty. Love it so much

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki milusi! Nie jestem fanka kotów, ale takiego chetnię bym przytulała.
    Pozdrawiam Karolinko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwne, że skradł wasze serducha. Słodziak straszliwy. Skarpet nie szkoda zniszczyć w takim celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No jaki słodki! Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny skarpetkowy Rudzielec. 🤩 Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😘

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*