08/07/2020

W odcieniach granatu

W takich kolorach jest jedna z moich ostatnich prac,
ale zanim ja Wam pokażę, pochwalę się
przepięknym wzorem koralikowym, który dostałam od 
  Natali i firmy Coricamo za wyszycie wszystkich misiów w salu.
Bardzo serdecznie dziękuje:-)

A teraz już moje granatowe dzieło:
 Serwetkę zrobiłam z cieniowanego, jakby satynowego kordonka,
ale zdjęcia niestety nie oddają jego uroku:-(
Dwa aparaty, kilka prób i ciągle przekłamuje kolory albo rozmazuje obraz.
 Umieściłam ją na kole 60cm i dołożyłam trochę granatowych wstążek.
 I tak wygląda nowa ozdoba do pokoju Córki:-)
 I tu przykład jak trudno zrobić mu zdjęcia:
Ta ściana jest niebieska!
Pozdrawiam cieplutko:-)

16 komentarzy:

  1. piękny-i kolorek i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przpiękna ozdoba Karolinko. I gratuluje upominku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ozdoba :)
    Dostałaś bardzo ładny zestaw - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wau, lapač snov v tomto prevedení je nádherný, krásny... gratulujem!
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny nastrojowy łapacz snów! Piękna ozdoba pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolino cieniowana nitka , której użyłaś stworzyła piękny i tajemniczy efekt .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie te cieniowanie widać :-) Gratuluję nagrody :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, cudowne! Ach te przebrzydłe aparaty, zawsze tak przekłamują nasze cuda. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  9. super wzór dostałaś, gratulacje! A łapacz snów obłędny! jakie ma piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ elegancki łapacz snów! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny łapacz! Cudnie wygląda to cieniowanie! Gratuluje upominku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny łapacz! Kolorystyka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały łapacz snów..jestem pewna że córcia jest
    zachwycona! :))
    Pozdrawiam Cię ciepło:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna praca Karolinko, a cieniowane nici super się sprawdziły i łapacz dzięki nim wygląda obłędnie!
    Pozdrawiam serdecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*