24/06/2018

Kolorowa frywolitka.

A ściślej mówiąc to kolorowa serwetka frywolitkowa,
która powstała przez wyzwania blogowe.
Nie ma to jak motywacja;-)

 Ale od początku:
Na blogu KTM trwa wyzwanie z paletą barw - bardzo fajną według mnie.
I szukając pomysłu trafiłam na taki fajny wzór serwetki ,
jednak brakło mi kolorów więc poszłam do pasmanterii,
tam też brakowało dwóch, to wzięłam inne które wpadły mi w oko.
Na szczęście w zasadach jest że muszą być trzy kolory z palety i tak jest u mnie.
i  tam też postanowiłam zgłosić moją serwetkę.
"Kocham frywolitkę" i nadal ćwiczę razem z Justynką i Renią,
W serwetce było trochę tych niteczek do schowania,
a elementy łączone są na dolnym zdjęciu, a co z tego powstanie pokażę innym razem.
 I banerki do zabaw:

I jeszcze mam takie małe pytanko:
Córka wczoraj kupiła taką roślinkę, bo jej się spodobała, ale nie wiemy co to.
Czy ktoś wie co to za kwiat?

Pozdrawiam cieplutko:-)

30 komentarzy:

  1. Śliczne frywolitki, nie myślałam, że wielokolorowe mogą tak ładnie wyglądać :) a kwiatek to balloon flowers, czyli po naszemu rozwar wielkokwiatowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa serwetka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, same piękności pokazałaś. Serwetka cudna, te kolory bardzo ją ożywiły i teraz kojarzy mi się z mandalą, super. Elementy poniżej też śliczne i w pięknie ożywczym zielonym kolorze, a kwiat to rozwar. Miałam w ogrodzie ale mi zanikł, może za mało o niego dbałam. Wasz jest młody i piękny. Powodzenia w wyzwaniach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka jest śliczna , taką kolorową widziałabym w oknie ...
    Kwiat ładny , ale z nazwy mi nie znany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wydziergałąś tą serwetkę :) kwiatuszek piekny.ale pierwszy raz taki widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie jestem zauroczona frywolitką i niezmiennie podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, kolorowa serwetka.
    Piękna zieleń na zdjęciu poniżej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w wyzwaniu, śliczna serwetka i ma sporawe szanse na wygraną :). A zielona zakładeczka to samo niebiańskiego niebo, jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie to robisz. Nie wiem co powstanie z tych łączonych kawałków ale już teraz pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna serwetka, bardzo ładne kolorki, będzie pasowała do wielu dekoracji.:) Druga praca też bardzo ładnie się prezentuje a i kwiatuszek śliczny. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolinko! Serwetka jest Przepiękna i ma śliczne kolory,Ta zielona rzecz zapowiada się cudownie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolinko, cudownie się prezentuje Twoja Praca.Jest bardzo tęczowa - taka mega wakacyjna :-) Przy okazji ślicznie dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serwetka,już dawno myślałam nad tym wzorem i miałam w planach ją zrobić,ale niestety nie udało się,teraz dzięki Tobie może w końcu się zmotywuję 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszła ta frywolitka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna serwetka!
    Dziękujemy za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super dobrałas kolory, urocza serwetka. Powodzenia w wyzwaniu :) Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  18. no przecież byłam, a komentarza nie widzę:(
    Frywolitkę podziwiam i będę podziwiać zawsze, bo chyba nie ma innej techniki w której prace wyglądają te delikatnie i lekko:)
    Serweta piękna, a przygotowane elementy bardzo ciekawe:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna, dziękuję za udział w wyzwaniu Ktm

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna praca;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Frywolitka to coś, czego z pewnością nie spróbuję nigdy ale uwielbiam te misterne prace. Podziwiam bo wymaga to niebotycznych pokładów cierpliwości. Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna serwetka! Dla mnie to zupełnie nieznana technika, tym bardziej podziwiam! Pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę z KTM :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna serwetka!!! Cudownie wykonana! Gratuluje wygranej w KTM :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*