21/06/2018

Dla ochłody post zimowy:-)

Dziś u mnie odrobina zimowych prac
i choć ciężko teraz o scenerię zimową, to umówmy się że taka jest;-)
Pierwsza to kartka według mapki od Uli:

Wyszło skromnie, ale myślę że jednak fajnie.
Druga kartka jest według bingo do Ani:
 Tu wybrałam- Mikołaj, biała baza, napis wieloczłonowy
A na zdjęcie załapała się jeszcze moja koralikowa śnieżynka;-)
A na koniec zimowo-świątecznego postu
pokażę Wam małą zawieszkę w kształcie choineczki na zabawę Choinka 2018

Wzór z Igłą malowane 6/2015,
tylko kolorki dobierałam sama.

Pozdrawiam cieplutko:-)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna interpretacja mapki !
    Choineczka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny post na te okropne upały :) Śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolinko! Prześliczne karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś pracowity i bardzo owocny czas :)
    Karteczki są świetne, a i choinka wygląda bardzo sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko, piękne kartki i zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki :)
    Choineczka równie urocza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne i pomysłowe prace. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace wszystkie. Choinka świetna, Kartka dla Uli bardzo pomysłowa z tym papierem po przekątnej , a ta z Mikołajem najładniejsza bo do mojej zabawy :-)
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka z mikołajem przypadła mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta choineczka. Ciekawie wygląda dzięki pustemu środkowi.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw świątecznych prac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj wpadł w ostrokrzewy! ;D
    Ale wygląda nader zacnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*