09/07/2019

Spacer po parku

W mojej nowej miejscowości jest przepiękny duży park,
a że nie samym remontem człowiek żyje, to poszłam na spacer:-)

A że samemu nudno, to zabrałam z sobą moją kumpelę;-)
Poszłyśmy późnym popołudniem, więc nie było już palącego słońca
i było całkiem przyjemnie, tylko komary trochę gryzły:-(
Park jest bardzo duży, ma wiele przepięknych drzew, 
rzeczkę, mostki, japońskie elementy, itp, no i niesamowity klimat.
Tak wygląda środek parku
W tle są dwie bramy księżycowe i fontanny, ale bliżej o nich innym razem;-)
Dźwięk fontanny działał kojąco po upalnym dniu
i obie spędziłyśmy tu dłuższą chwilkę.
Alejka od fontanny prowadziła aż do mostku miłości;-)
Poniżej widok z dołu
i widok z góry.
I choć jestem raczej kiepskim fotografem,
to myślę że te kilka zdjęć wyszło całkiem fajnie.
Jest to oczywiście tylko maleńki ułamek całego parku,
jednak mam do niego z 5min. drogi od domu,
więc już wiem gdzie robić zdjęcia moim pracom;-)

Jeszcze tak dla porządku: moja towarzyszka powstała z tego wzoru
i to już jakiś czas temu, tylko na zdjęcia brakło czasu i pomysłu.
 A skoro już fotki są i zbiegły się z wyzwaniem na Art-Piaskownicy
to się zabawię i zgłoszę tam moją lalkę:-)
Przydługo mi dziś wyszło, ale mam nadzieję że ktoś jednak dotrwał do końca;-)
I dla tych wytrwalców buziaki 💋💋💋

27 komentarzy:

  1. Karolinko, uwielbiam takie magiczne miejsca jak Twój park. Pięknie tam jest! A w lalce to zakochałam się :)). Jest śliczna!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i śliczna lalka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia o tym magicznym miejscu, ja chcę tam pojechać. To taki inny park, nie zwykły, a niesamowicie magiczny. Zdjęcia śliczne. Lalka jest rewelacyjna, fantastycznie wykonana. <3 Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne miejsce na spacery, zwłaszcza w dobrym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spacer w takim uroczym towarzystwie to podwójna przyjemność:) Lala jest cudna!
    Śliczne zdjęcia, piękne miejsce.
    Pozdrawiam ciepło Karolinko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą miałaś towarzyszkę i super spacer.:) Pozdrawiam Karolinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kumpelę masz rewelacyjną :-) i tak cudne miejsce do spacerów tak blisko... raj :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Laleczka piękna, zasługiwała na sesję w takim pięknym miejscu. Park przepiękny! Na pewno jest ulubionym miejscem sesji ślubnych.
    Pozdrawiam Karolinko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny park, super spacer z fantastyczną towarzyszką! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawska ta Twoja koleżanka:) A na poważnie to pięknie ją wydziergałaś. Parku zazdroszczę, zwłaszcza, że masz do niego tak blisko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza laleczka :) Bardzo ładny park. Na pewno dużo osób lubi w nim odpoczywać.

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Karolciu kapitalna laleczka :) i jaka do Ciebie podobna :) Twój autoportret :). Powodzenia w wyzwaniu. I zapraszam Ciebie serdecznie do mojego wakacyjnego wyzwania :) http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/07/na-batyckich-kurortach.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ta twoja kumpela to prawdziwa miss

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że kumpela robiła furorę;) zdjęcia świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wycieczka po parku bardzo nastrojowa w przemiłym towarzystwie :-)
    Karolinko, laleczka urocza, ma pięknie dobrane kolorki a loki na głowie są obłędne :-))) Dziękuję za udział w lalkowym wyzwaniu na blogu Art-Piaskownicy i życzę Ci powodzenia. Ściskam, pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale kumpela na spacerki i na kawkę w restauracji, fantastyczna :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna ta twoja towarzyszka i jaka fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Relacja ze spaceru z Twoją uroczą laleczką przypomniała mi sławną "Pyzę na polskich dróżkach" :-))
    Powodzenia w wyzwaniu. Będę trzymała kciuki, bo milutka z niej panienka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzież jest taki cudowny park? Miałyście wspaniały spacer.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesympatyczna :) dziękuję za przyłączenie się do zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Laleczka jest świetna! Niezwykle sympatyczna i bardzo starannie wykonana. A miejsce na sesje zdjęciową wybrałaś urocze. Fajne zdjęcia.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia i piękny park, a modelka pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka podróżniczka z tej Twojej lali, widać że nie tylko jej podobało się na wycieczce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*