poniedziałek, 31 lipca 2017

Marzenia...

Jedne są małe inne większe i chyba każdy lubi jak się spełniają:-)
Dziś będzie o moim małym marzeniu i jego realizacji.
***
Od dawna podobały mi się haftowane medaliony i bardzo chciałam sobie taki zrobić.
U Chagi znalazłam fajną instrukcję
to przy okazji innych zakupów kupiłam bazę i tyle.
Szukanie wzoru który by mi się spodobał i był na tyle mały żeby się zmieścić,
zajęło mi bardzo dużo czasu.
Ale w końcu się udało:-D
Trafiłam na mały, fajny wzorek, uszykowałam sobie nici, materiał i do dzieła.
Zdjęcia takie sobie ale mój aparat ostatnio ma fochy:-(
 A tu już efekt końcowy!
 Ja jestem nim zachwycona:-)))
A jak Wam się podoba?
I powiem Wam że w planach mam następne;-)
A skoro można się zabawić to zgłaszam mój medalion
na DIY-zrób to sam



 Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko:-)

35 komentarzy:

  1. Sliczny medalion taki delikatny. Bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny medalion :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszedł. Haftowane drobiazgi prezentują się zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Lubię takie motywy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj piekne. Uwielbiam takie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dopasowałaś wzór, wisior bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana medalion jest wspaniały.. Po prostu cudny.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! Ma takei bazy i leżą może kiedyś też coś wymyślę :) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszedł, śmiało możesz robić kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny! Bardzo mi się podoba :) ciekawe jakie będą następne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem zachwycona tym cudeńkiem. Ślicznie ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolinko! Mnie bardzo się podoba, Jest Śliczniutki-Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna, oryginalna biżuteria! Już jakiś czas temu zakupiłam potrzebne materiały, ale leżą i czekają na wenę;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! I bardzo starannie wklejony w bazę. Brawo!
    W swojej hafciarskiej karierze tez zrobiłam chyba kilkadziesiąt medalionów...:)
    A gdzie można znaleźć wzór tej różyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest tu: https://pl.pinterest.com/pin/546413367280575495/

      Usuń
  15. Bardzo ładny medalion :) Gratuluję spełnienia marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny! Koniecznie zgłoś go do wakacyjnej zabawy biżuteryjnej na stronie DIY! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Medalion wyszedł wspaniale. Ten pączek róży jest prześliczny. Świetnie wyglada w tej bazie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale spełniać marzenia :) A Twój medalion naprawdę cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny. A wzór różyczki - przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I mówisz, że to Twój pierwszy medalion - Zdolniacha z Ciebie, wyszło naprawdę super!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Karolinko, jest super. Bardzo mi się podoba Twój pomysł i technika wykonania - genialnie to wyszło :-) A przy okazji dziękuję ślicznie że zechciałaś zgłosić swój medalion do biżuteryjnej zabawy na blogu DIY. Życzę powodzenia i serdecznie pozdrawiam ;-) Inka-art/ DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny:). Warto spełniać marzenia. Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Kochana :))) Tak sobie mysle ,ze to bylaby wieeelka strata ,gdybys na jednym poprzestala :) Cuuuudnie Ci wyszedl :) Ciekawi mnie juz jaki nowy wzorek znajdziesz :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) I Dziekuje za to ,ze Jestes :)) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny medalion. Czarna kanwa podkreśliła kolory różyczki. Dziękuję za dołączenie do zabawy DIY Zrób/Załóż/Zachwycaj - Kasia/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie! sam urok!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny! Klasyka i elegancja. Bardzo mi siępodoba Twój medalion. Dziękuje za udział w zabawie DIY. Powodzenia. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*