02/06/2020

Koraliki w roli głównej

czyli dwa obrazki od Teresy
Pierwszy obrazek dostałam w czerwcu  zeszłego roku,
ale przez przeprowadzkę musiał poczekać.
Jednak ostatnio wpadł mi w ręce i oto jest:
Zdjecie w trakcie pracy.
i po skończeniu
***
Drugi obrazek dostałam niedawno za udział w kursie koralikowym
i są to przepiękne kwiaty
 a tak wygląda taki zestaw z bliska po rozpakowaniu
i po wyszyciu
Może wygląda to na skomplikowane, ale wierzcie mi nie jest.
Wyszywanie koralikami jest łatwe i idzie bardzo szybko,
a do tego efekt końcowy robi wrażenie.
Ja zdecydowanie polecam i zachęcam do spróbowania.
Kurs Tereski tutaj
Teresko jeszcze raz bardzo dziekuję:-*

Pozdrawiam cieplutko:-)

20 komentarzy:

  1. Prześliczne prace, obie są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, ale kotwica rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te prace wykonane koralikami pieknie się prezentują, zarówno kotwica-bardzo oryginalna jak i obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotwica ciekawa, wygląda prawie jak zrobiona z małych bursztynków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace :) kotwica jest bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze świetnie wyglądają te obrazki wyszywane krzyżykami, jeszcze nie próbowałam ale efekt mnie zaskoczył .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie do końca nie przekonuje taki rodzaj haftu, ale fajnie że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow! Wyszło super! O wiele piękniej niż mozaiki, muszę się zaopatrzyć w jakiś koralikowy zestaw i też spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę nigdy nie miałam do czynienia z takim haftem. Efekt końcowy jest super. Muszę kiedyś zakupić jakiś zestaw. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te połączenia kolorów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie te hafty wyglądają. Nigdy takich haftów nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prace. Kotwica prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba obrazki piękne. Ja mam na swoim koncie 1 wyhaftowany koralikami, Bardzo mi się podobają efekty takiego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne obrazki Karolinko i nowa technika haftu...Brawo!
    Kwiatowy obrazek wygląda niesamowicie, kotwica w kolorach bursztynu, też śliczna :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mowisz ,ze nie trudno ,a efekt koncowy noo Wooow alee Pieknie wyszlo :))) Niesamowicie sie prezentuja takie obrazki Suuper :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie prace wyglądają kapitalnie Karolinko!
    Bardzo mi się podobają:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obydwa obrazki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*