23/03/2018

Plastelinowy smok.

Pinterest to skarbnica pomysłów i to chyba wszyscy wiedzą:-)
Więc Ja kiedy przeglądam te strony i znajduję coś fajnego,
pokazuję też moim dzieciakom.
I gdy trafiłam na modelinowe figurki zwierząt, pokazałam je mojemu synowi.
On bardzo lubi lepić z plasteliny i często tworzy niesamowite rzeczy:-)))
I tym razem zrobił mi smoka który teraz siedzi przy moim komputerze.
 Ciężko mu zrobić zdjęcie, a już uchwycić wielkość jeszcze trudniej.
Jak na dziesięciolatka to fajnie mu wyszedł, prawda?
I tak sobie na niego patrzę, a jest z plasteliny,
to postanowiłam go wrzucić na wyzwanie w Art-Piaskownicy:

Pozdrawiam cieplutko:-)

19 komentarzy:

  1. Wow, fajowy ten smok :-) i mówisz, że to dziesięciolatek :-) Zdolniachę masz w domu, ale nie dziwi to, jak ma taaaką Mamę. Fajnie. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ kapitalny ten smok. Rośnie Artysta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny smok - niezły z niego strojniś ;-)
    Brawo dla Syna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny smok! Brawo dla Artysty!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko! Wielkie brawa dla syna , Rośnie Ci artysta , Smok jest Wspaniały - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Młodego - jaka precyzja przy tak malutkim smoku!
    Pozdrowienia Wam ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo uzdolnionego syna! Smok prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszedł smok, brawo i super, że dzieciaki podzielają nasze zainteresowania lub dopingują nas ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny smok;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownica;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ja z plasteliny po potrafiłam ulepić kulkęi nic więcej :D smok ekstra, dzięki, że się nim podzieliłaś z nami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Славный дракончик греется на солнышке на камешке ;) Спасибо за участие в задании Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolinko, no słodziaczek z niego straszny :-) Smok ale taki pozytywnie nakręcony - jest sympatyczny i jakoś mi nie pasuje do bestii rodem z grodu Kraka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku, gdzieś mi umknął ten post, a smok jest faktycznie fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zdolny syn. Smok jest cudowny, przepięknie wykonany, fajne kolory. Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, niesamowity, Twoj synek ma talent po mamusi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*