17/08/2017

Fizzy Moon

Dziś wpadłam tu z moim miśkiem na zabawę u Ani,
 to już piąty mój haft w tej zabawie i tym razem wybrałam misia z kwiatkiem,
oraz tkaninę Halbi 25ct.

 Chciałam go naszyć na worek do przedszkola dla mojej córci,
ale Ona stwierdziła że nie chce , bo mogła by go zgubić i mam Jej zrobić inną ozdobę.
Ach te kobiety;-)
Narazie stanęło na plecaku, a że maszyny mi się zepsuły to dziś tylko sam haft:-) 
***
Jakiś czas temu w empiku udało mi się kupić taki zestaw do uszycia maskotki:
 Tak wyglądał w środku:
 A tak wygląda ten aniołek uszyty przez moją sześciolatkę:-D
Co prawda z moją niewielką pomocą,
bo instrukcja jest raczej słabej jakości.
Kupiłam jeszcze jeden podobny zestaw, ale o nim będzie jak go skończy;-)

Pozdrawiam cieplutko:-)

28 komentarzy:

  1. Śliczny ten misiaczek,też bym nie chciała żeby mi się zgubił przypadkiem :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny misiaczek a lala tez fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Fantastic, my friend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny misiak, a lala też ładna.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy misiaczek, a lala genialna, podziw dla córki. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft uroczy :) Aniołek pierwsza klasa :) Zdolna córcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki jest ten misio :) A córkę masz bardzo zdolną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super misiaczek, lala tez niczego sobie😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny misio :) Lala na pewno wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Córcia uczy się rękodzieła od najmłodszych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolinko! Hafcik jest Cudowny, A Lala Córeczki również jest Piękna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie te misiaki:) a aniołek rewelacja! gratuluję talentu młodej damie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny hafcik i aniołek też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiaczek jest śliczny, a lala - boska. Gratuluję zdolnej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft z misiem powstał przeuroczy, a aniołek Twojej panny jest śliczniusi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Misio z kwiatkiem śliczny jest, będzie sie super prezentował na plecaczku :) A i brawa dla córci, super aniołek jej wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy misio. Córka pięknie wykonała aniołka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki sympatyczny i uroczy misiek!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuuudny Misiu :)) Uwielbiam takie prace :)) Lala Sliczna :)) Wieeelkie Brawa dla corci ,ze tak Suuper sobie poradzila :)) Pozdrawiam Was cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  20. oh jejku jejku! nie wiem co mnie bardziej zauroczyło - Twój haft czy Aniołek Twojej Córy :) oba mają tyle wdziękuj, uroku i czaru!

    OdpowiedzUsuń
  21. Misio świetny , taki sympatyczny :)
    Laleczka - cudo !

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki śliczny misio!:) Wybrałaś prześliczny wzór! Będzie piękny plecaczek.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. :) Misiu jest boski, ten kwiatek mi się podoba, taki kolorowy :). A córce gratuluję, ma smykałkę po mamusi :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*