11/03/2017

Czuję wiosnę:-)

Tulipanki zaczęły rosnąć, róże też się obudziły
 i ptaki tak jakoś radośniej śpiewają:-)
Dlatego też troszkę tej wiosny zaprosiłam do domu,
 i na parapecie teraz mam kolorowo:-)

I jak na rękodzielnika przystało,
jest też kilka ozdób wykonanych własnoręcznie:-)
 Narcyzy albo jak kto woli żonkile,
zrobione są według wzoru z Cyklicznego Szydełka:
I zrobiłam też zajączki w jajku
jako ozdoby do kwiatków lub koszyczka wielkanocnego
 Wzór zajączków mam od Eli w ramach jej zabawy sal krzyżykowy w ciemno.
Oba są wyszyte na plastikowej kanwie, mulinkami które dostałam od Was:-D
Poniżej jeszcze w trakcie pracy:
 Ten powstał na kawałku który mi pozostał,
ale się pomyliłam i dlatego ma postawione oba uszy.
 I jeszcze raz wszystko razem:-)
Jeśli ktoś chciałby sobie zrobić takie kwiatki,
to kursik można znaleźć Tu


Pozdrawiam cieplutko:-)

45 komentarzy:

  1. Fajne ozdóbki, kolorowo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu weselej. Piękne kwiatki, a zajączki przesłodkie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ozdoby :)
    Fajnie wykorzystałaś wzór od Eli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wiosenne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szydełkowe kwiatki. A zajączki wyszły Ci rewelacyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolinko -uwielbiam te Twoje szydełkowe cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zające i narcyzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolinko! Piękny jest ten kwiatek, A Te ozdóbki w nim są przeurocze, Narcyzy jak żywe, A zajączki takie słodkie - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny wiosenny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne ozdoby, zachwycajace zonkile

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ozdoby, a wiosna już na wyciągnięcie ręki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zapachniało wiosną:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne kwiatuszki wyszły, bardzo wiosenno-wielkanocna kompozycja się zrobła. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajączki w jajku są THE BEST :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz piękny, wiosenny bukiet, od razu radośniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! Również przymierzam się do tych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna wiosenna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Same śliczności, piękna wiosna zawitała :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajączki są bardzo zabawne i pełne uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności! Zapraszam do mnie na Candy:
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale, to wszystko fajnie ułożyłaś :).

    Żonkile śliczne ale jajka z zajączkami cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ozdoby, masz rację już powoli wiosna się zbliża :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie czuć już u Ciebie wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wykonane dekoracje :) Dodają wiosennego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę umiejętności szydełkowania :)
    Mnie się wszystko plączę. Przeurocze kwiatki. Spodobałyby się moim córkom.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna kolorowa, wiosenna dekoracja. Żonkile są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zającowo-żonkilowy bukiet jest obłędny!:)I jedno i drugie bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocze zajączki, a narcyzy niesamowite :) Wiosna zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kompozycja wiosenno-świąteczna jest prześliczna i taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne kwiatuszki, a w połączeniu z zajączkami powstała śliczna świąteczna kompozycja :) Wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękną dekorację poczyniłaś. :)

    Dziękuję za udział w moim urodzinowym candy. Po wyniki zapraszam jutro. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne :) radosne będą święta: ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Szydełkowe żonkile są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe ozdoby, a żonkile fantastycznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne, kolorowe dekoracje :)
    Pozdrawiam ciepło
    Bybeste.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Gdzie ja byłam jak mnie nie było? O mało nie przegapiłaby takich uroczych zająców - są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*