środa, 1 marca 2017

Dwa...trzy....króliczki...

..... ewentualnie - pięć.
Ale tak to już z tymi króliczkami bywa
i na jednym się skończyć nie da;-)
 Te maluchy gdy postawią uszy mają po 10 cm wysokości,
a w ich brzuszkach grzechoczą koraliki.
 Zrobiłam je jak kulki koralikowe z DIY - zrób to sam,
lecz zamiast kulek użyłam pojemniczki po jajkach z kinder niespodzianki.


 Króliczki zgłaszam na zajęcia cyklicznego szydełka,
może Majalena przymknie oko na ich wydłużoną formę;-)

Pozdrawiam cieplutko:-)

30 komentarzy:

  1. Cudne, kolorowe króliczki! Słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam taki sam zamiar wykorzystać jajeczka po kinderkach :D no cóż, zajączki odpadają... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież możesz zrobić zajączki, na pewno wyjdą świetnie:-)

      Usuń
  3. Och, jakie fajne kolorowe zajączki jajeczka. Urocze.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczne zajączki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko! Ale Piękną gromadkę zajączków stworzyłaś - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ha ha ha...przerobiłam króliczki na zajączki...:)

      Usuń
  7. Niesamowicie słodkie maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny pomysł!
    Słodkie są :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi pozostaje jedynie podziwiać te szydełkowe poczynania :) Na razie nie mam odwagi wziąć szydełko w dłonie :) M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie kolorowe uszate. Brakuje mi wąsików ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki urocze i słodkie maluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł <3 Piękne są ! Ukradnę pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziutkie króliczki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna rodzinka króliczków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale sympatycznie rzeczy robisz, każdy Twój posty, to uśmiech na mojej twarzy, mega sympatyczne są te króliczki, wspaniale było by się wymienić za jednego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz: bawelnianeniteczki@gmail.com :-)

      Usuń
  16. Świetne są. Pomyśleć, że tyle tych pudełeczek niewykorzystanych, wyrzuciliśmy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodziaki z tych królisiów. Świetne są. Chyba sobie też takiego zrobię. Dziękuje za udział w zabawie. Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*