07/02/2017

Sal'e dwa....

W tym miesiącu  na Sal w Ciemno u Eli
zamiast kartek, zrobiłam zakładki do książek:
Wzór pierwszy, kobietka z sercem:

Zmieniłam trochę serca i zamiast konturów dodałm półkrzyżyki.
Drugi wzór:
To serce bardzo mi się podoba,
użyłam do niego czterech kolorów muliny, choć myślę że jeden by wystarczył.
Banerek jest na pasku.
***
Drugi sal jast u Adrianny, jej tematy to:
Ostatnio próbowałam haftu matematycznego
i powstały takie oto zakładki:

To druga strona tej z dwoma sercami.
 A skoro wszystkie pasują do tematu serce ,
to jedno wspólne zdjęcie dla Ady.

Pozdrawiam cieplutko:-)

35 komentarzy:

  1. Piękne sercowe zakładki :-)))Rozśmieszyło mnie to uciekające serce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładeczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakładeczki a szczególnie te matematyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zakładki. Podziwiam haft matematyczny - piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!:) to uciekające serducho od Eli wymiata:P
    Muszę się za nie wziąć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zakładkowy hurcik, Karolinko!
    Z takim zapasem obdarujesz Rodzinkę na Walentynki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serce z nogami jest THE BEST :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakładki :) 💖♡.♡ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakładki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zakładki, szczególnie te matematyczne mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zakładki, ciekawie wykorzystałaś wzory od Eli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolinko! Przepiękne Zakładeczki, Te wyszywane są Urocze - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile serduszek u Ciebie! Śliczne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zakładki stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zakładki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zakładki, moja faworytka z uciekającym serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje zakładeczki wbiły się w klimat Walentynek :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne sercowe zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny efekt daje ten haft matematyczny :) Osobiście nigdy go nie próbowałam i zastanawia mnie jedna rzecz: czy tez zakładki są z papieru, bo tak to wygląda? M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudowne te zakładki :) A haft matematyczny wygląda rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są te zakładki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafciki, uciekające serce jest urocze :) Fajnie że próbujesz nowych metod, bo serca wyszły idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zakładki! Zrobiło się iście walentynkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakładki , szczególnie te hafem matematycznym :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej spodobała mi się Twoja zakładka w kształcie strzałki. Jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zakładki, zwłaszcza te z haftem matematycznym.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki w oby haftach!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*