22/08/2017

Kartka dla Manuela

Nie dawno Weronika z bloga Świat nicią malowany
pisała o akcji karteczkowej dla małego chłopca,
więc postanowiłam się przyłączyć.
O samej akcji można przeczytać u Weroniki lub u Gosi z To co lubię,
i jak by ktoś chciał wysłać kartkę do chorego malca,
to dziewczyny zbierają kartki do końca sierpnia.

A to już moja kartka:

Manuel lubi psi patrol
i takiego pieska na kartkę dla niego wybrała moja córcia.
Tu jeszcze w trakcie pracy:
i gotowy hafcik
A cała kartka wygląda tak:
Mam nadzieję ze chłopcu się spodoba.

Pozdrawiam serdecznie:-)

22 komentarze:

  1. No jak się ma nie spodobać taka śliczna kartka ? Nie ma takiej opcji :) Mnie się bardzo podoba kartka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie zachwycony.........pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna idea. Kartka bardzo ucieszy maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka na pewno sprawi dużo radości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, oryginalna :) Na pewno się spodoba chłopczykowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest prześliczna! Na pewno sprawi chłopcu wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolinko! Przepiękną karteczkę zrobiłaś - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnych wątpliwości, na 100% sie spodoba, jest cudowna!
    Pozdrawiam Karolinko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspanialy gest, kartka piekna, moze i mi uda sie cos stworzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Też wysyłam kartkę dla Manuela :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na 100% że się spodoba, jest cudna!
    Moja kartka już też dotarła do Weroniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczka, Karolinko!
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała idea, to i świetna kartka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chłopczyk dostanie śliczną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na 100% się jemu spodoba :) Śliczna karteczka :) Dziękuję za przyłączenie się do akcji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*