10/05/2020

Takie tam różności...

Ostatnio trochę się z leniem przekomarzam, więc niewiele mam do pokazania
i to raczej są takie tam drobiazgi, więc dziś taki misz masz.
Jedną z rzeczy które udało mi się dokończyć,
to opaska do włosów z warkoczem według tutka Uli
tylko kwiatek dodałam sama:-)

Od bardzo dawna nie pracowałam z drutami, wiec pomyślałam
że taki kursik to fajny powód by sobie przypomnieć.
Musiałam tylko jeszcze rozwiązać problemy czysto techniczne, ale się udało:-)
Patyczki do szaszłyków też dają radę;-)
***
Innego dnia Ula zaproponowała robienie boxa i pokazywała jak zrobić różę z pianki,
dla chętnych filmik jest tutaj.
Mnie róże nie wychodzą, ale kilka kwiatków zrobiłam i na pewno powstaną następne. 
 ***
Wziełam się też za kończenie mojej karty kolorów,
zostało jeszcze trochę miejsc do wypełnienia i dokupić resztę brakujących kolorów.
 ***
A ostatnie dni pracowałam nad sześciopakiem=D

Na dziś to tyle:-)
Pozdrawiam cieplutko i spokojnego tygodnia Wam życzę:-)

15 komentarzy:

  1. Opaska w świetnym kolorze. Doskonale wygląda na misiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna opaska i prześliczne kwiatuszki.:) Pozdrawiam Karolinko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne drobiazgi powstały.
    Ciekawa jestem jak wykończysz kartę kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny misz-masz :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że nie próżnujesz :D Kwiatuszki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolinko nigdy bym nie wpadła na pomysł wykorzystania takich drutów, super!:) Opaska extra, kwiecie bardzo piękne i wiosenne, a krzyżyki ślicznie się prezentują:)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wymyśliłaś z tymi wykałaczkami xD haha. Opaska przecudowna, ten kwiatuszek komponuje się rewelacyjne, dodaje uroku. A kursik się przyda, zastanawiałam się jak Wy to robicie :) i teraz wszystko jasne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Patyczki od szaszłyków... jesteś niesamowita Karolinko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. brawo! ja jeszcze nawet nie usiadłam do opaski. Druty mnie dobijają niestety :( Ale kwiatuszki piękneeeeeeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszechstronnie uzdolniona z ciebie kobietka! Nie dość że formę robi to i delikatne kwiatki tworzy, dzierga na szaszłykowych patykach i dodatkowo pięknie ci to wszystko wychodzi:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. super,świetny pomysł na kartę kolorów

    OdpowiedzUsuń
  12. Od poczatku wiedzialam co napisac ,ale na koniec szesciopak mnie rozkojarzyl :P hahaha Cuuudowne prace :)) Opaska Piekna ,a kwiatuszki grzechem byloby gdybys tych Cudeniek nastepnych nie zrobila :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Artystka pełną gębą i to w tak różnych technikach. Podobają mi się te kwiatuszki, powinnaś robić kolejne. Dawno nie robiłaś na drutach a od pierwszego podejścia warkocz zrobiłaś i to na patyczkach - dla chcącego nie ma przeszkód. Ćwicz dalej, cudne efekty na tamborku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prace, Karolinko!
    Kwiatuszki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na lenia to niezłe wyniki. U nas górale mawiają: " jak mi sie fce, to leże i myśle, a jak mi sie nie fce, to ino leże". ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*