15/02/2020

Przyjaciele

z kolorowych motków czyli moje próby zmniejszania zapasów cd.

Próby marne, bo co rusz wpadają mi do głowy nowe pomysły a w oko nowe wzory.
I np. ostatnio okazało się, że na jedną zabawkę brakuje mi koloru:-(
No i skusiłam się na zakupy, więc zamiast ubyć to przybyło kilka motków:-)
Nowe motki zacznę przerabiać za kilka dni,
a dziś to co wydziergałam ze starych zapasów.
Przyjacielskie żyrafki 
Kolorowy misiek pomocnik,
 który tak dobrze pomagał,
że powstały jeszcze malutkie wielorybki- breloki:-)
Robi się je szybko i łatwo, więc ta piątka powstała w jeden wieczór.
Dla chętnych →  tutorial
A tak się kończy brak decyzji który kolor wybrać;-)
Ostatnio Marzenka zgadła co robię, była to żółta żyrafka.
a teraz ma ktoś pomysł co to może być?
Pozdrawiamy kolorowo:-)

28 komentarzy:

  1. Żyrafki i breloczki cudne!
    co do zapasów, to też wyrabiam, ale z takim samym skutkiem jak Ty, coś ubędzie, coś przybędzie, chyba czas zapisać się do jakiegoś kółka AA czyli AW anonimowych włóczkowców;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wymiatanie starych zapasów zawsze ciężko idzie ;) Do nowych uszytków uśmiecham się jak szalona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo mam z papierem, ciągle przybywa a resztek nie ma gdzie pomieścić :-o Słodkie te żyrafki, uroczy tęczowy misiu. Może to będą łapki motyla, tyle kolorów ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Misie są przeurocze, jesteś niesamowita, brawo! Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tęczowe cudowności. pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności stworzyłaś. Aż mam ochotę coś stworzyć na szydełku :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekł mnie misiek pomocnik, żyrafki i wielorybki też śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to tak dużo brakującego na ta jedną zabawkę dokupiłas hihi :) piękne kolorowe pluszaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cacuszka, piekne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maleństwa :)
    W bajecznym miśku zakochałam się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajecznie kolorowo u Ciebie :-) Żyrafki są obłędne tak samo jak tęczowy miś i stadko wielorybów :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maskoteczki są cudne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolina wymiatanie zapasów nie jest proste to wręcz syzyfowa praca.
    Karolinko oby Ci nie zabrakło nigdy włóczki na takie cudeńka.
    A jeśli chodzi o kolorowe łapki to mnie marzyłbysie tęczowy kotek.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolinko cudne są Twoje szydełkowe maskotki,breloczki:)
    Takie kolorowe i wesołe,aż się do nich uśmiecham szczerze 😊😊😊
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ps.zajrzyj do mnie,mam dla Ciebie niespodziankę...;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci Karolinko idzie to wymiatanie :) Śliczne prace i ile tych maskotek powstało, żyrafa jest super. A co teraz powstanie? stonoga hi hi, ale kto y tyle nóg robił? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zwierzaki. Takie kolorowe. Ja z resztek robię podkładki - chciałabym kiedyś zabrać się za zwierzaki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd ja to znam... :D Idę po jedną rzecz do zaprzyjaźnionej pasmanterii, a wracam z całą torbą.

    A kolorowy miś jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarujesz swoim talentem. Żyrafki i misio są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziaki! Dobrałaś cudne pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmniejszanie zapasów wychodzi Ci wspaniale! Jestem zachwycona Twoimi zwierzaczkami !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo trafiony pomysł ten kolorowy miś. Śliczna przytulanka :D świetnie idzie ci te szydełkowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeny ale słodkie żyrafki, kolorowy misio fantastyczne zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje żyrafy są genialne! Ale misiu również odjazdowy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale słodziaki! Fajnie Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*