12/11/2019

Z pieskiem

Dostałam od córci wytyczne by na Jej kartce urodzinowej był wyszyty pies.
No to znalazłam cztery, Ona zredukowała je do trzech {bo chce wszystkie;-) }
i po namyśle, wyszyłam psiaka z tego wzoru:

Ukryłam go w takim pudełku
bo ze swoim bukietem to się do koperty nie zmieścił;-)
I tak spokojnie czekał na swoją wielką chwilę.
 Kartka się spodobała, co mnie ucieszyło ogromnie:-D
 A że jest to kartka dla Niej i ma tekturkowe imię i sto lat,
to zgłaszam ją na wyzwanie w Art Piaskownicy


Pozdrawiam cieplutko:-)

18 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka i równie śliczne pudełko. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny piesek, pudełeczko też zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super karteczka, piesio w tych kwiatach uroczy a całość pięknie zapakowana, ale fajna mama z Ciebie Karolinko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze że psiak, i cały upominek w postaci karteczki i pudełka sie córce spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, a ta z pieskiem jest przeurocza.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dziwnego, że córa zachwycona, śliczny zestaw a piesio przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka mama to prawdziwy skarb :) Wspaniała kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolinko, świetny piesek i jak ładnie go wkomponowałaś :) Córcia zapewne zachwycona :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny piesek. Haft świetnie oprawiony. Córce się na pewno się podoba :)
    Pozdrawiam słonecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała! Nawet nie przypuszczałam, że kwiatuszki tak bardzo pasują do psiaka. Jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny piesio, coś czuję, że to będzie ulubiona kartka solenizantki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, wesoła karteczka! Dziękuję za Twój udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kartka. Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*