16/02/2019

Z sercem...

Zrobić walentynkę - co w tym trudnego?
HA HA HA!
Pół dnia mi zeszło, nic nie pasowało i skończyło się tak,
że zrobiłam najprostsze kartki na świecie.

Jest to pierwsza kartka walentynkowa jaką w ogóle robiłam
i żeby było zabawniej to dla obcego męża;-)))
Słabo to widać, ale jest złoto-turkusowo-drewniana
i na żywo robiła lepsze wrażenie.
 Druga jakoś tak przy okazji sama się zrobiła, 
ze skrapków które dostałam od koleżanki ze spotkań robótkowych:-)
Potrzebowałam też jedną kartkę urodzinową dla chłopca,
a że był to dzień w którym kartki ani trochę mi nie wychodziły,
to powstała tylko taka prościzna:
I doszłam do wniosku, że muszę powyszywać jakieś maluszki na kartki,
bo w takie dni jak ten by mi się przydały:-)
***
Moje serduszkowe kartki, choć bardzo skromne
to posyłam je na zabawę u Bogusi

Pozdrawiam cieplutko:-)


20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki, w prostocie cały ich urok. Mi przypadły do gustu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zrobiłaś karteczki walentynkowe :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam że karteczki są bardzo udane,świetnie skomponowane i fajne kolorystycznie.Osobiście wolę takie proste kartki .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki, prostota też tkwi siła.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Droga Karolino zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim wyzwaniu-> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/01/na-szlaku-wina-i-miodu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Karolino! Kartki świetne, kiedyś zawsze jest en pierwszy raz :) Dziękuję za udział mojej Zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolinko nie narzekaj , bo karteczki są bardzo fajne :}Ta z serduszkami skradła moje serducho.ja dzisiaj też się natrudziłam z prostą karteczką i wyszła taka sobie ...Pozdrawiam ciepło:}}}

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! A ta o której napisałaś prościzna, podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste jest piękne! Bardzo ładne karteczki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kartki, właśnie dlatego, że są proste, a nie "przeładowane". Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki Karolinko :)) Liczy się, że dałaś radę i wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki a w prostocie cały urok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne,dla ,,cudzego,, męża też robiłam haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolinko wszystkie karteczki wyszły Ci świetnie. Są proste, ale pełne uroku. A ta pierwsza jest najładniejsza i temu "cudzemu" mężowi bardzo się podobała. Mi zresztą też, jeszcze raz wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne karteczki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. To niesamowite Karolino, zgarnęłaś nagrodę w moim Candy :) gratuluje i czekam na info na maila, choć mam do ciebie adres ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karolinko, mimo braku weny stworzyłaś wspaniałe karteczki z sercem :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki w prostocie jest siła

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*