21/08/2018

Sierpniowe kartkowanie.

Mało mnie ostatnio tutaj- wybaczcie 0:)
ale to bardzo zwariowany czas dla mnie i jeszcze jakiś czas potrwa,
i nawet na robótki nie mam już sił:-(
A  żeby było weselej to zamieszkał u nas taki mały dzieciak:-D

Żegnajcie przespane noce;-)
***
No ale nie o tym miało być...
Wczoraj znalazłam chwilkę i zrobiłam kartki na zabawy blogowe:
I kolaż:
U mnie lift dwóch kartek,
Moja jest na Boże Narodzenie
 i kolaż:
I na koniec kartka na zabawę Choinka 2018
z haftowanym łosiem
Pozdrawiam cieplutko:-)

33 komentarze:

  1. Cudne kartki, przepiękne, a i Dzieciak to cudny Słodziak. Same śliczności :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne karteczki:)
    mimo braku czasu i tak świetnie sobie poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne karteczki, a psiaczka masz słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A cóż to za słodziak!? śliczne karteczki powstały, co jedna to ładniejsza! Bardzo wpadła mi w oko ta liftowana dla Ewy świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne kartki! Najbardziej spodobał mi się lift kartki Uli :)
    No a dzieciak jest przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki!
    Cudny "dzieciak", ale pomyśl nieprzespane noce to dodatkowe godziny na tworzenie ha, ha.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się wabi to dziecię ? :) raju jaka słodka mordka :)pomoże Ci kartkować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wabi się Maks i na razie wszystko zjada, więc od moich rzeczy trzymam go z daleka;-)))

      Usuń
  8. Karolinko! Prześliczne karteczki, A psina jaka słodka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, a nowy domownik przesłodki.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolinko piękne karteczki zrobiłaś :)
    Nowe dziecię jest przesłodkie,tylko chowaj przed nim buty,bo możesz boso chodzić 😂

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ urocze karteczki! Podziwiam w zachwycie!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocze karteczki a szczególnie przedostatnia.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne karteczki;) slodziaka masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten dzieciak mnie rozbroił na maksa. Jest słodki , ale zapewne póki co bardzo absorbujący.
    Karteczki wszystkie super, lifty bardzo udane. Jednak tekturki mają swój urok.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny psiunio. Słodkie ma spojrzenie.
    Karteczki są śliczne, te łosie to są rewelacyjne na kartkach ale tego jeszcze nie wyszywałam. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodziaczek uroczy !!! Kartki przepiękne ,oprócz udekorowanego łosia najbardziej zachwyciły mnie te bombki na granatowym tle :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaki słodki piesek. Troszkę pobroi i przestanie. Nice będą przespane jak dawniej. Przeżywałam to z moją kocicą. Kartki śliczne,obrazki jakby wyciągnięte prosto z baśni Andersena :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przesyłam całuski dla tego przytulaczka ,karteczki też podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, sama słodycz. Na razie noce nieprzespane, ale to tak jak z dzieckiem;)
    Piękne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki a z piesia niezły słodziak:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki powstały, Karolinko!
    A piesek przesłodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzieciak uroczy, a kartki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Karolinko kartki są fantastyczne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Co za słodziak <3
    Karteczki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki wspaniałe,
    a dzieciaczek jeszcze cudniejszy. Wycałowałabym malucha

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki słodki dzieciaczek zamieszkał pod waszym dachem. Gratulacje ^_^
    Kartki jak zawsze pełne uroku i klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne karteczki, dzieciaczek slodziak, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartki piękne!
    A jeszcze piękniejszy słodziak :) Fajny szkrab!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna psina😍jejku mój nie tak dawno był taki mały, ani się obejrzysz, a wyrośnie z jedzenia wszystkiego:))) kartki super:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Psiaczek słodki :) jak to takie maluchy zwykle bywają :)
    Za to karteczki cud miód...śliczne są!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*