31/07/2018

Zabawowy misz-masz:-)

Ostatnie kilka dni mój komputer niestety chorował:-(
Więc dopiero dziś rano robiłam karteczki na zabawy:-)
No ale co zrobić, czasem najwięksi twardziele też nie dają rady.
****
Lift to dla mnie nowość, więc potraktowałam je trochę jak mapkę,
tylko użyłam tego co miałam w domu.
Kartka Uli

 Było ciężko bo brakło mi gałązek, a listki nijak mi nie pasowały,
wyszła skromniejsza, ale myślę że podobna trochę jest.
I na żywo wygląda dużo lepiej, no i się bardziej błyszczy:-)
Kartka Lidki:
 U mnie królik dał nogę i został sam kurczak;-)
Kartka Oli
 Tą kartkę (jak wszystkie inne) zrobiłam na kwadratowej bazie
i dodatkowo na inną okazję, ale Ania pisała że można:-)
 I kartka Hubki
Na tą kartkę wyszyłam tulipanka od Aliolki,
i choć moja jest kwadratowa to bardzo mi się podoba:-)
I na koniec zdjęcie zbiorcze jeśli Szefowa zaliczy:-)
***
Kartka według mapki dla Uli
I znowu w kolorze niebieskim...ale jeden aniołek jest w różu;-)
I na koniec Choinka2018
Kartka z aniołkami i gwiazdka do kompletu z choinką z zeszłego miesiąca.
Cienie na gwiazdce to nie wyblaknięta mulina,
tylko bardzo stara cieniowana ariadna;-)
Na dziś to tyle:-)

Pozdrawiam wakacyjnie:-)

27 komentarzy:

  1. Bardzo udany liftowy debiut . Wszystkie kartki są świetne. Hafty rewelacyjne , chyba jako jedyna na tagach u Uli umieściłaś hafciki.
    U mnie zaliczone na szósteczkę .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolinko! Przeurocze karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne hafty !Wszystkie lifty fantastyczne !Najbardziej zachwyciła mnie ta okolicznościowa z wianuszkiem kwiatów i motylem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te małe hafciki którymi możemy zdobić różne rzeczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki i śliczne hafty.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne wszystko porobiłaś mały hurcik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne lifty! Wszystkie kartki bardzo mi się podobają, a cieniowanie na gwiazdce wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udane lifty :) Śliczne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Tobie te karteczki wyszły. Urokliwe i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki, a ta tagowa to da mnie numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo ile karteczek - u mnie tez powoli powstają świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczki CI wyszły, fajny ten lift mojej, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołe, kolorowe...bardzo fajne Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolino prześliczne hafty wybrałaś do upiększenia swoich kartek . Nie wybiorę faworytki bo wszystkie kartki są cudne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne kartki :) Ja uwielbiam haftowane karteczki ,a Ty wybrałaś do nich przecudne wzorki. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze wracam pooglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki, szczególnie ta według mapki mi się bardzo podoba:) Świetne te haftowane aniołki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne wszystkie ale aniołkowe naj,naj

    OdpowiedzUsuń
  18. Wysyp prześlicznych karteczek tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczki :)
    Napracowałaś się moja droga, a efekty mówią same za siebie. Szczególnie ujęła mnie ta ostatnia karteczka z aniołkami. Boskie są ^_^

    OdpowiedzUsuń
  20. Karolinko super lifty zrobiłaś :).

    Na zabawę u Uli wyszyłaś urocze hafciki :).
    Gwiazda też mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  21. ile cudownych karteczek! :D mega!
    www.czynnikipierwsze.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super karteczki :) Haftowane tagi są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lifty bardzo udane:) a karteczka z mapki jest śliczna, piękne tagi wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne karteczki. :) Tyle inspiracji w jednym poście. Zazdroszczę talentu. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Do świąt jesteś porządnie przygotowana. Kartek Ci nie zbraknie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*