06/06/2019

1694

to numer koloru jakim wyszywałam w tym miesiącu  w moim domku.
Niestety nie przybyło za wiele, ale i czasu za wiele do niego nie mam,
ponieważ jestem w trakcie pakowania swojego dobytku,
no i  niedługo przenosin z całą rodzinką z punktu A do trochę odległego B.
A że jestem strasznym "chomikiem" i trochę innych spraw trzeba ogarnąć,
to wiecie -mam co robić;-)
To tak w ramach wyjaśnienia dlaczego mnie tu i u Was tak mało.
***
Na zdjęciu poniżej te ciemne kropki to właśnie ten zielony kolor 
który przybył w maju w moim ogródku:

Na wzorze są to te brązowe kropki.
  Jak pisałam, niewiele tego i za miesiąc pewnie też dużo więcej nie będzie,
chociaż to akurat czas pokaże:-)
Tu jeszcze poglądowe zdjęcie z poprzedniego miesiąca.
I tak dla przypomnienia, to tą trawę sieję w ramach zabawy u KreatywnaTV 

Pozdrawiam cieplutko:-)

17 komentarzy:

  1. Trudny wzór sobie wybrałaś, ale myślę, że efekt końcowy będzie wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Izabelko, jak się w czymś zakochasz to trudy nie mają znaczenia:-)

      Usuń
  2. Podziwiam Cię za ten wzór.U mnie też niewielkie postępy ale zawsze do przodu.W końcu te nasze hafty to nie wyścigi ,zawsze kiedyś skończymy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i niewiele xxx przybyło ale najważniejsze , że posuwasz się do przodu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia i miłej przeprowadzki oby wszystko poszło po waszej myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniasz teraz dom, zmieniasz życie... nie ma się co dziwić, że czasu na hobby mniej :-) Za to potem nadrobisz, jak tylko oswoisz nowe kąty to będzie łatwiej :-)
    serdecznie pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam! Jakoś haft nie jest moja nawet słabą stroną więc tym bardziej wielki szacun! Ten wzor wyglada na mega skomplikowany ale zapewne efekt bedzie oszalamiajacy! Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej przeprowadzki :) Obraz będzie piękny

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolinko przeprowadzka z całym dobytkiem to trudny czas i mega przedsięwzięcie , niech Wam sprawnie wszystko pójdzie i mieszka się na nowym miejscu znakomicie:)
    A co do obrazu ...najważniejsze, że do przodu 😊😊😊
    Uściski dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze,że przybywa:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór wyglada na skomplikowany, mnóstwo pracy przed Toba, ale zrobiłas juz pierwszy krok, ba nawet sporo już pokonałaś :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór jest naprawdę skomplikowany, podziwiam za determinację i upór, jestem ciekawa dalszych postępów i będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co piękne potrzebuje czasu. A życie realne nieraz jest przeciw tworzeniu :) Ja ostatnio często siedzę późno wieczorem,aby zrealizować projekty.
    Trzymam kciuki, aby Ci się wszystko poukładało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, że pamiętasz o swojej robótce. Zawsze to kilka xxx do przodu ;)
    Powodzenia przy przeprowadzce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Krzyżyk do krzyżyka i nim się obejrzysz będziemy oglądać gotowy haft!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ważne, że przybywa coś w ogóle :) pięknie się zapowiada te obrazek

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*