24/03/2019

Pięknie i kolorowo

 Kwiaty zaczynają kwitnąć,
słońce coraz mocniej grzeje i ptaki głośno śpiewają, wspaniały czas:-)
I u mnie też pojawiły się malutkie kwiatki,
trochę przez temat frywolitkowy u Justynki, a trochę z potrzeby kolorów.

i jest też taki co przed ostrym słońcem w książce się chowa
No i tak sobie patrzę na te kwiatki, cieszę kolorkami,
ale wciąż mi ich mało i jakiś taki niedosyt czułam,
dlatego postanowiłam jeszcze kilka kwiatków usupłać i w kole zamknąć:-)
Tym sposobem powstała wiosenna ozdoba na okno, 
na którym przysiadł obudzony wiosennym słońcem czerwony motyl.
Moje kwiatowe prace dołączą do wspaniałych dzieł innych Dziewczyn,
które można zobaczyć u Justynki tutaj
W zawieszce przebija się też zielona koronka
 i myślę że jest tej zieleni na tyle dużo,
by zgłosić ją do wyzwania "Zielono mi" w KTM 

Pozdrawiam wiosennie:-)

31 komentarzy:

  1. Kwieciście i kolorowo u Ciebie, nadszedł czas wiosenny:). Pozdrawiam wiosennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, kwiatowo i wiosennie zrobiło się u Ciebie. Popieram Cię w całej rozciągłości, że czekamy na Wiosnę, na kwiaty. Śliczne prace powstały i te mniejsze i te większe. Frywolitka w każdej odsłonie jest piękna. Cudna zawieszka niech cieszy oczy i oczywiście powodzenia w wyzwaniu :-) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w cyklu "Kocham Frywolitkę" :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super Ci to supłanie idzie, piękne kwiatuszki i piekne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wiosennie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te kwiatuszki. Bardzo kolorowe i wiosenne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i oryginalne kółko wyszło ! Rewelacyjna ozdoba na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolinko kompletnie nie znam się na frywolitce, nie umiem jej tworzyć więc siedzę i wzdycham do Twoich prac!!! Ale cudne te kwiaty, a ten wianek ... aż brak mi słów by podziw wyrazić!! Dziękuje za udział w moim wyzwaniu w KTM :)) Słoneczne uściski posyłam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sie razszalałaś,super

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i wiosennie u Ciebie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace, Karolinko!
    Okienna ozdoba zachwyca :-)
    Pozdrawiam wiosennie 🌷 🌷 🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te kolorowe kwiatki, zakładka ale ozdoba na okno mnie zachwyciła! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Frywolitkowe cudeńka zrobiłaś kochana ,aż zapachniało wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie wiosenna praca! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie naplątałaś Karolinko tego wiosennego kwiecia :D
    Zawieszka do okna śliczna i ten motylek ,to taka kropka nad i!!!
    Dla mnie frywolitka to czarna magia.
    Uściski wiosenne dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne i misterne prace frywolitkowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie,kwiatowo i zaraz radośniej na sercu :)
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna ta ozdoba na okno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba i pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna ozdoba ;) bardzo mi się frywolitka podoba, ale dla mnie to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ozdoba! Aż zaniemówiłam z wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne Kwiaty zakwitly uCiebie i piekna okienna ozdoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie i kolorowo- wiosna w pełni u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O wow, ale boska zawieszka, wyobrażam sobie Twoje drzwi, muszą być przepięknie udekorowane.

    OdpowiedzUsuń
  24. To technika którą podziwiam, istne arcydzieło, wręcz nie możliwe do zrobienia przezemnie. Dziękuje za udział w INSPIRACJACH DIY-MOTYL . Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  25. beautiful crochet. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna frywolitkowa ozdoba okna :) Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń
  27. The window decoration is especially beautiful 💖

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*