13/03/2019

Paczki, paczuszki...

czyli dziś o tym co przyszło i wyszło:-)
***
Miałam szczęście w zabawie u Joasi
i dostałam od Niej taki przecudny medalion z uroczym haftowanym ptaszkiem

oraz brelok który idealnie będzie pasował mi do torebki:-)
W paczce znalazłam też to co tygryski lubią najbardziej,
czyli bardzo fajne przydasie i słodkości:-)
 Joasiu bardzo gorąco Ci dziękuje!!!
***
Brałam też udział w wymiance u Czarnej Damy.
Mnie czerwoną paczuszką obdarowała Justynka z Wielkich małych pasji
 a w niej były:
 kartka, słodkości i przydasie,
 więcej przydasi,
 oraz skarpetki i przecudny skarpetkowy aniołek.
No i jak się tu nie zakochać w takiej cudnej lali?
Powiem Wam że się nie da:-) 
 A na żywo wygląda jeszcze piękniej!
 Justynko ogromnie Ci dziękuje!!!
~~~~
Ja paczuszkę wysyłałam do Raeszki,
a w niej kilka przydasiów, mały hafcik, kartka i etui z nożyczkami.
Lidko dziękuję za fajną zabawę:-)

Pozdrawiam cieplutko:-)

17 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty, same wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty poleciały w obie strony :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne paczuszki :) jak na Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolinko, ale u Ciebie dziś pięknie i cieszę się ogromnie, że miałam w tym malutki udział :))). Niech laleczka służy bo z wielką przyjemnością wysłałam ją Tobie ❤. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ci dopiero prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudności dostałaś :) i Piękną paczuchę wysłałas

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Same wspaniałości! I te otrzymane i te wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe niespodzianki, super paczuszki przygotowałyście.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolinko bardzo bogate paczuchy otrzymałaś :} Medalion mnie zauroczył , jest BOSKI !!! Aniołek słodycz okrutna :}
    ty też cudną paczuszkę przygotowałaś , same cukieraski :}
    Serdeczności zasyłam :* A.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, cudowności! Sama też dostałam uroczy medalion od Joasi, mam nadzieję, że Twój ucieszył Cię tak samo jak mnie mój :D Aniołki Justynki są niesamowite, cała reszta bardzo przydatna, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne upominki! Ileż w tym radości :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*