19/01/2019

Styczniowa frywolitka

Tym razem w zabawie Kocham frywolitkę Justynka zaproponowała,
by koronką opleść jakiś kamień.
Jak dla mnie to temat wyglądał na trudny i nawet miałam go odpuścić,
jednak trafiłam na taki tutorial dla igłowców i jakoś poszło.
A oplotłam masę perłową, która służy za zakładkę do książki.

 Prawa strona na górze i lewa na dole,
i choć podpatrywałam tutorial to służył mi tylko za inspiracje.
Co prawda szału nie ma, ale i tak się cieszę że udało mi się spróbować czegoś nowego:-)
***
A w ramach ćwiczeń supełków i testowania kordonków
zrobiłam jeszcze takie kompleciki:
Na zdjęciach brakuje jeszcze tylko metalowych elementów;-)
U mnie to dziś wszystko, ale u Justynki można pooglądać
też przepiękne prace innych Dziewczyn do czego zachęcam, bo jest co podziwiać:-)
Pozdrawiam cieplutko:-)

18 komentarzy:

  1. poradziłaś sobie wspaniale,też mam ochotę spróbować,niegdy w ten sposób nie oprawiałam kamyczków

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna zakładka :-)Pięknie wygląda kamień w takiej oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda, bardzo dobry pomysł na zakładkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zagospodarowana masa perłowa, prezentuje się ślicznie w książce, ale i jako wisior byłoby także pięknie. Wachlarzyki także super. Cieszę się, że jesteś z nami i w tym roku także. Pozdrawiam i podziwiam prace :-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! kurcze,muszę znowu się za frywolitkę zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zakładka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka fajnie się prezentuje :).

    Komplety z cieniowanym kolorem są super :).

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie to czarna magia ,więc podziwiam jeszcze bardziej :)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zakładka, a kolczyki! Karola ile tam zakrętasów, jak Ty je zrobiłaś, wow, ekstra efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham również, ale pozostaje tylko i wyłącznie na etapie podziwiania, zakładka urocza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolinko - frywolitka jest dla mnie techniką tak magiczną że mogłabym ją podziwiać godzinami i wcale mi się nie znudzi. Śliczne prace stworzyłaś! Pozdrawiam milutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super że się nie poddałaś i faj e rzeczy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałości zrobiłaś :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne biżutki i kapitalny pomysł na zakładkę, aż zazdroszczę ,że masz juz temat za sobą, bo ja ciągle nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest ta zakładka. Zresztą komplety biżuterii też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod dużym wrażeniem tych supełków i pentelek 😃 dla mnie temat nie do ogarnięcia , Tobie Karolinko wychodzi to pięknie. Pozdrowienia ślę :))) A.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*