14/01/2019

Czas zakasać rękawy i...

łapać za igłę;-)
W tym roku chciałam więcej po wyszywać, bo czas rozprawić się z zakupionymi wzorami.
I co prawda mam dwa zaczęte hafty, które zamierzałam skończyć za nim wyciągnę kolejny,
to jednak zabawa u Ani- Kreatywna tv brzmi tak ciekawie, że się skusiłam:-)

Zajrzałam do pudła z wzorami i po namyśle postanowiłam,
jakby to powiedziała Poplątana - wybudować dom;-)
Ten wzór {wstyd się przyznać} ale czekał od września 2016, aż się za niego zabiorę,
a był moją nagrodą od Coricamo za plecak wycieczkowy.
Nie wiem czy uda mi się go w tym roku skończyć, ale może przynajmniej fundamenty;-)
Więc koniec gadania i lecę łapać za igłę:-)

Pozdrawiam cieplutko:-)

Ps. Zapisy do jutra, jakby Ktoś jeszcze chciał się dołączyć:-)

25 komentarzy:

  1. Świetny wzór wybrałaś! Powodzenia w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie wzory z domkami. Będę śledzić Twoje postępy.

    OdpowiedzUsuń
  3. budowanie ,budowanie,bedę kibicować

    OdpowiedzUsuń
  4. Buduj, buduj - będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór!!! Trzymam kciuki Karolinko :)) Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są takie wzory, miłego "budowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam co u kogo. Piękny wzór, a sezon zimowy sprzyja budowaniu.
    Powodzenia
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki żebyś oprócz fundamentów "wybudowała" też dach co by Ci na głowę nie padało hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Buduj, buduj :0 ja sprawdzę czy zgodnie ze sztuką budowlą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny domek. Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny wzór wybrałaś,miłego budowania !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna chata - niech się cała wybuduje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia i wytrwania w wyszywaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz plany :) trzymam kciuki za powodzenie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, fajna nagroda, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wzór wybrałaś:)
    Trzymam kciuki, by wyszywanie poszło sprawnie i cały domek powstał do końca roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! :) domek się wreszcie wybuduje ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał..szykuje się duży hafcik :)Z niecierpliwością będę wyglądać parapetówki,powodzenia!!! Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Buduj, buduj :) Z przyjemnością będę podglądać postępy :) Cieszę się, że moja zabawa zmotywowała Cię do rozpoczęcia tej pracy, bo wzór jest naprawdę piękny i szkoda, żeby leżał w pudle ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wzór, powodzenia w wyszywaniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. No,no całkiem fajny obrazek :) Będę podglądać postępy pracy nad nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia bardzo fajny wzór na nowy rok.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*