09/11/2018

Postraszę Was troszkę,

bo dziś będą pająki, wiedźmy i duchy itp.
Ale to tak trochę przez Czarną Damę:-)))
Zaproponowała Ona straszną wymiankę i co tu dużo mówić- mnie się pomysł spodobał:-D
Ja dostałam fantastyczną paczuszkę właśnie od Lidki, a w niej same niesamowite cudeńka:
Karteczka z bombowym duszkiem

 Ręcznie wyczarowaną dynią, którą nadal się zachwycam
i dołączyła do moich igielników;-)
Były też urocze małe dyńki i posłużyły jako dodatek do przebrania dla córci do szkoły.
 W paczuszce znalazła się też taka zachwycająca zawieszka,
dopracowana w każdym calu i z fajnymi pajączkami,
tylko pszczółki żal....ale ja ją obronię;-)
 i taki przeuroczy magnesik- pajączek...(mój ulubieniec) :-)
I dostałam też świetny zaparzacz z duchem do herbatki
i słodkości które znikły strasznie szybko;-)
Ja jestem zachwycona paczuszką:-D
&&&
Ja przygotowałam paczuszkę dla Bożeny G
 A w niej przepiśnik na strasznie pyszne dania
i pająki- podkładki pod kubki.
 trumienka z szydełkowymi różyczkami, kartka
 i coś strasznego dla diety czyli czekoladownik ze słodką zawartością.
Inne straszne paczuszki możecie zobaczyć u organizatorki.
Lidko bardzo gorąco Ci dziękuję za super paczuszkę i świetną zabawę,
a jeśli za rok też taką zorganizujesz to ja jestem chętna;-) 
***
Skoro już Was straszę,
to na koniec jeszcze jedna przerażająca postać;-)
No dobra może przerażający to on nie jest,
ale może chociaż trochę straszny?
Nietoperza zrobiłam na podstawie tego wzoru.
Straszny czy nie, to pasuje do wyzwania w Art-piaskownicy,
wiec niech tam trochę polata;-)


Pozdrawiam cieplutko:-)

15 komentarzy:

  1. Karolinko ciesze się ogromnie, że Ci się przesyłka spodobała, nic mnie tak nie cieszy jak radość obdarowanej osoby :) ty również super upominki przygotowałaś. Ta trumienka z różyczkami w środku mnie powaliła na kolana, na pomysł trumienki w życiu bym nie wpadła :) A Twój nietoperek to już w ogóle, ja się w tym "straszydle" zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nietoperz nie jest ani trochę straszny. Jest raczej strasznie słodziutki. Bardzo ciekawe prezenty przygotowałyście, szczególnie przypadła mi do gustu zawieszka z pajęczyną i trumienka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana wymianka :) A nietoperz jest przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super niespodziankę przygotowałaś i dostałaś :).
    Tylko te pająki ... brr :).

    Karolinko przykro mi ale Twój nietoperz nie jest w ogóle straszny ... On jest słodziaśny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko! Ta straszna wymianka wcale nie jest taka straszna, Piękne prezenciki sobie przygotowałyście - A Twój Nietoperek, To po prostu słodziak - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, cudne upominki, zarówno te które dostałaś, jak i te które wysłałaś. Ślicznościowe. A nietoperz jest "niestety" uroczy :-) ŚLiczny i już. Powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne upominki,ta trumienka z zawartością wymiata - świetny pomysł :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha ale bombowe rzeczy wykonałaś, nietoperz skradł moje serce, jest taki słodki, a pajączeki są cudowne, uwielbiam pajączki :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się wystraszyłam:)))Super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziak z niego <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Замечательные работы! Их так много! Супер! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*