28/09/2018

Dwa święta

i trzy zabawy czyli dzisiaj kartkowo:-)
Na początek moje kartki do Ani:-)
W tym miesiącu mamy bingo (moje ulubione) i ja zrobiłam trzy kartki,
miały być po lini ale gdy je robiłam nastąpiła awaria w dostawie prądu,
a wytyczne miałam na kompie, więc nie są niestety:-(
Naszczęście Ania pozwala na trzy z tabeli, i tak są:
Pierwsza kartka - kwiaty polne, brokat i niebieski

 Druga - kwiaty polne, kropki, brokat
 Trzecia - kropki, kwadrat, frywolitka, - o tu nawet linia:-D
Tą kartkę zrobiłam według mapki Uli więc trafi na dwie zabawy:-)
 I kolaż dla Anki:-)

Ostatnia kartka jest na zabawę u Xgalaktyki,
a na niej haftowany aniołek:-)

Pozdrawiam cieplutko:-)



15 komentarzy:

  1. Super, super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, wszystkie śliczne, a Aniołek prześliczny :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki są prześliczne. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! Wielkanocne są takie delikatne, a z sikoreczką po prostu urocza.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko!Prześliczne są wszystkie karteczki , Ale ta pierwsza najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki! Mnie najbardziej zauroczyła ta z ptaszkiem i frywolitkową gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki są super, ta grafiki z jajami bardzo mi sie spodobały a ptaszki w każdej postaci lubię na kartkach , frywolna śnieżynka dopełnia całości. Jest zjawiskowo.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki cudowne i to ile super wykorzystała święta wytyczne.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! Super frywolitkowy kwiat!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*