06/11/2017

Jesienna zabawa.

Pogoda ostatnio była ładna, to zabrałam aparat na ogród,
by zrobić zdjęcie prezentu jaki dostałam męża,
a tam tyle się działo, że zabawiłam się w fotografa;-)
Okazało się np. że mam nową sąsiadkę:

Amatorkę orzechów i żołędzi, oraz biegania po drzewach.
Nie tylko ja chciałam ją bliżej poznać.
Bo dołączył do nas kot, chyba nowy w okolicy.
Wygląda że sam lubi wszystko sprawdzić i obejżeć,
A wiewiórka mu się chyba spodobała.
Jak dla mnie, to nawet się bardzo polubili;-)
A po skończonej zabawie trzeba było wszystko pozbierać. 
Wiec ja sprzątałam, a ten rozrabiał:
 Ale to bardzo sympatyczny zwierzak, więc można mu to wybaczyć.
Widzicie jaki ciekawski? No ale z naturą się nie wygra;-)
I tak skończyło się nasze spotkanie, on gdzieś pobiegł, a ja wróciłam do domu.
Fajnie było i teraz pewnie częściej będę zabierać aparat, bo kto wie kogo jeszcze spotkam;-)

Pozdrawiam serdecznie:-)

Ps. Wzory na zwierzaki można znaleźć tu:

27 komentarzy:

  1. No takich gości to ja Ci życzę jak najczęściej, są sympatyczni. A z kociaka niezły łobuziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! pięknie skomponowałaś wszystkie elementy zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolinko, ależ mi się podoba ta Twoja ekipa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolinko! Nie tylko Zwierzaczki mi się bardzo podobają ,Ale również i ta sesja zdjęciowa połączona z cudownym komentarzem - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Sąsiedztwo masz wyborne;) Świetne zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powstała przesympatyczna historyjka, a twoi "goście" są przeuroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szydełkowce :) Wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, to miałaś psotników w ogrodzie :).

    Super Ci wyszły te zwierzaki :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zwierzaczki stworzyłaś i cudną nam opowiastkę podarowałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zwierzaczki i wspanaiła opowieść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszorzędnej urody te Twoje zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mili Ci Twoi goście w ogrodzie. Koniecznie zabieraj ze sobą zawsze aparat do ogrodu, może znowu jakiś milusiński się pojawi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawą opowiastkę wymyśliłaś. No, ale jak się ma takich wspaniałych pomocników, to nic trudnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matkooo!!! Jaki fajny kotek i te jego łatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze zwierzaczki. Ciekawe jakie nowe niedługo cię odwiedzą ?

    OdpowiedzUsuń
  16. super słodkie, wiewiór uroczy w swoim kolorze i maleńkości :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*