11/02/2021

Koronkowa pandemia

 Witam serdecznie:-)

Dziś będzie skromniutko i koronkowo, a to przez pomysł Ani, Oli i Justynki na zabawę.

Na czym ona dokładnie polega znajdziecie tutaj

a w skrócie na robieniu koronkowych ozdób gwiazdkowych z frywolitki lub na szydełku.

I tak czytając u Ani o ich pomyśle złapałam za szydełko i zrobiłam
dwie zaproponowane przez Olę śnieżynki.
Są to wzory Draiguny i mnie podobają się bardzo,
zresztą to nie pierwsze moje śnieżynki tej Autorki, poprzednie pokazywałam tutaj
Wzory na te konkretne są tutaj i tutaj
A to co mnie przekonało do tej zabawy to 'gacie" zaproponowane przez Justynkę
Od dawna moja igła do frywolitki leżała nieużywana, a to fajna motywacja,
no i takie bombki świetnie wyglądają,
po za tym można tak ubrać starsze bombki i nadal będą zachwycać.
I na koniec razem moje skromne dzieła:-)

Pozdrawiam cieplutko:-)

16 komentarzy:

  1. i gwiazdeczki i ubranko na bombeczkę piękne. Cudny efekt tej frywolitki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Ja też zachwycam się projektami Draguiny (aktualnie szydełkuję serwetkę na podstawie jej wzoru).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynki przepiękne:) "Gacie" cudowne - podziwiam i się zachwycam;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękność, frywolitki nie potrafię, cudownie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka pandemia to może być :-) Piękne śnieżynki i gatki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co Karolinko, jestem w szoku totalnym Nie wiedziałam że te gacie można też na igle zrobić . Z czółenkami mi kompletnie nie szło, ale z igłą może spróbuję.
    Ogólnie jestem przeszczęśliwa że dołączyłaś do zabawy i mam cicha nadzieję, że wytrwasz w niej do końca. Piękne prace przygotowałaś. Podziwiam za te śnieżynki z reliefowymi słupkami bo wcale proste nie były. A z tymi bombkami to masz całkowita rację i stare tak ubrane będą pięknie wyglądać.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje pandemiczne prace rewelacyjne !Szczególnie podobają mi się śnieżynki reliefowe.Ja miałam z nimi problemy .Ledwo zmęczyłam jedną a ile nici zepsułam ...lepiej nie mówić .Zdecydowanie wolę czółenko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Gacie na bombkę niezmiennie mnie zachwycają 🤩

    OdpowiedzUsuń
  9. Te śnieżynki i mnie oczarowały- super są:)
    gatki też super, ja pierwsze muszę poszukać coś do ubrania, potem może za czółenko chwycę:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są, szczególnie te frywolitkowe, fajne "gatki" im zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie prace. Bombka pięknie wygląda w tych ,, gaciach''.
    Też robię frywolitkę na igle:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite prace !!! Uwielbiam Podziwiam frywolitke !!! I do tego mozna dac drugie zycie starszym bombkom !!! :))) Sniezynki Cuudowne rowniez :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś i że pomysł na koronkową pandemię się spodobał. Śnieżynki przepiękne i wykonane perfekcyjnie, chociaż do najłatwiejszych nie należą :-) a do bombki mi się gęba śmieje, jest przepiękna :-) Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne odsłony :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności Karolinko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę , że kolejna multirękodzielniczka do nas dołączyła:-) Śnieżynki są piękne i perfekcyjnie wydziergane, a wzór wcale do łatwych nie należał. Bombka też cudna, jednak koronkowa bielizna nadaje szyku:-) Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bielizna, cudne śnieżynki!
    Zasypiemy świat koronkami, będzie piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*