24/01/2021

Mikołaje dwa.

 Mamy kolejny piękny dzień w tym roku, więc witam Was serdecznie:-)

W zeszłym roku potrzebowałam odpoczynku więc odpuściłam wszystkie zabawy blogowe,

jednak w tym postanowiłam dołączyć do dwóch, żeby nie było za dużo,

dodatkowo Dziewczyny pozwalają je łączyć to postanowiłam to wykorzystać.

I tak dzisiaj pokażę Wam moje prace:

Pierwsza to haftowany Mikołaj od Igiełki MB, a zrobiłam go z myślą o zabawie u Kasi

Ów jegomość świetnie pasował mi na kartkę
to skorzystałam z mapki w zabawie u Ani Iwańskiej
mam też czerń, a jako kropki są srebrne kryształki.
I druga kartka tym razem z grafiką Świętego.
Tu musiałam mapkę obrócić, ale myślę że fajnie wyszło
i również jest czerń, a w kropki był jasny papier,
tylko czegoś mi tam brakowało więc dolepiłam białe matowe "kryształki",
króre na żywo trochę przypominają śnieg.
Zdjęcia mogłyby być lepsze, ale mój aparat niestety czasem ma straszne fochy:-(
Zdjęcie wspólne dla Ani:

Zaczynam skromnie, ale rok jest długi więc trzeba siły i pomysły dawkować;-)

To są te dwie zabawy całoroczne w których biorę udział,

jednak czy się nie wyłamię i do jeszcze jakiejś nie zapiszę to nie wiem,

w końcu Kobieta zmienną jest:D

 

Pozdrawiam cieplutko:-)

22 komentarze:

  1. Cieszę się, że będziemy się bawić razem,ja też lubię łączyć zabawy o ile jest to możliwe, jeszcze się waham z wyborem wzoru na kartki, ale podpatruje u Ciebie. Piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie karteczki fajowe. Fajny wzór mikołaja, piękne xxx. Podoba mi się motyw kropek na mikołajkowej, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haftowany gwiazdor jest rewelacyjny. Obie kartki są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki! Ta z haftem jest obłędna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaj hafotowany przeuroczy bardzo zgrabnie sie prezentuje na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki śliczne, świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi u Ani.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki. Powodzenia w postanowieniu ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne karteczki! Haftowany mikołaj uroczy.. minę ma jakby gdzieś posiał prezenty i nie może sobie przypomnieć gdzie;)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolinko, bardzo podoba mi się Twoja interpretacja mapek, zwłaszcza kartka z haftowanym Mikołajem skradła moje serce.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki Karolinko, szczegónie z tym pierwszym jegomościem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolinko haftowane kartki to ja bardzo lubię, a takie proste wzorki jak ten Mikołaj to ja uwielbiam. Bardzo Ci dziękuje za udział w zabawie i mam nadzieję , że wytrwasz w niej do końca roku. Bardzo mi się obie kartki podobają i z radością przyjmuję do swojej zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka z haftowanym mikołajem prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki cudne! Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło pięknie, fajnie, że obróciłaś mapkę, efekt wyszedł super

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pięknie je zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki ,haftowany mikołaj rewelacyjny i świetnie w komponowałaś go w bazę kartki.Piękne prace !

    OdpowiedzUsuń
  17. Karolinko karteczki zrobiłaś superkowe, ta z haftem urzekła mnie bardzo...no wiadomo, krzyżyki zawsze są cudną ozdobą karteczki 😊
    Cieszę się że wróciłaś do zabaw.
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com
    Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszły bardzo sympatyczne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne, optymistyczne karteczki :)
    Obie są urocze ale oczywiście moje serce skradła ta z haftowanym mikołajkiem :)
    Życzę Ci Kochana powodzenia i wytrwałości we wszystkich zabawach .
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki ale mikołaj skradł moje ❤😊

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*