13/02/2018

Jednorożce

Ostatnio królowały u nas takie mityczne zwierzątka,

Prace mojej Izabeli (6lat):
A zaczęło się od wzoru do haftu który Iza przerysowała kratka po kratce.
 A później go pokolorowała,
obrazek obok to jej kolorowanka, gdzie z koni zrobiła jednorożce;-)
 Przerysowywanie bardzo jej się spodobało i poprosiła o trudniejszy obrazek.
 Innego dnia sięgnęłyśmy po rolki papierowe i krepę...
czary mary i mamy dwa tańczące jednorożce:
 
 I zdjęcia w trakcie pracy:
 Moja córcia lubi rysować,
więc pokazałam Jej kurs Karto_flanej, i zaraz usłyszałam "Mamo kartkę!"
 Udało mi się też kupić kolorowankę pełną jednorożców i 
tu kolejne, tym razem Nasze dzieła bo ja też lubię kolorować:-D
Powoli już kolejne dostają kolorki od mojej córci.
 Udało mi się też przekonać syna (10 lat) do zabawy
i zrobił jednorożca z plasteliny.
 i ostatnie szlify:
Świetnie się bawiliśmy:-)))
W większości to kolorowanki, ale u Nas kredek się nigdy nie chowa;-)

Pozdrawiamy serdecznie:-)

29 komentarzy:

  1. Świetne jednorożce, każden jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace i wspaniale spędziłaś czas z dziećmi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace ! Cudnie kobitki spędziłyście czas <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca z najmłodszymi:) Swietne jednorożce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze prace aż się buzia do nich uśmiecha:-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię kolorować :) Niestety samotnie, gdyż nie jestem mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne prace, kreatywne i najważniejsze że z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że wspaniale się bawiliście. Jednorożce rewelacyjne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne jednorożce, kolorowanka piękna, jestem ciekawa gdzie zakupiłaś, a jednorożce z papieru bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale spędzony czas z dziećmi i jakie piękne efekty :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałą zabawę stworzyliście:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolinko! Przecudne prace, I wspaniała rodzinna zabawa - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawa pierwsza klasa i aż się buzia usmiecha,jak ogląda się te sliczności :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne prace! dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniala rodzinna zabawa a i efekty prac swietne, od kolorowanek az po plasteline, wszystko super , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Córka przezdolna! :) piękne prace! Szczególnie te jednorożce z rolek papieru ŚWIETNY POMYSŁ!
    Rysunki Tworzy piękne!
    A i synkowi sympatyczny jednorożec powstał.
    Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zabawa z dziećmi, super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna wspólna twórcza zabawa. Prace urocze od kolorowanek po plastelinę, a już tańczące jednorożce po prostu mnie rozbroiły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie i kreatywnie spędzony czas:)
    podziwiam wszystkie prace:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne są prace Twoich pociech! Wspaniale, że w taki sposób spędzacie czas! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne prace :-) Zachwyca mnie szczególnie to jak pięknie dbasz o rozwój swoich pociech..
    W przyszłości będą Ci za to bardzo wdzięczne - ten czas, te wspólne chwilę i zabawą - zaowocują w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciepły i rodzinny post z jednorożcami w tle stworzyłaś. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. na zimowisku mojej córci też królowały jednorożce :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*