10/05/2017

Sal w ciemno-maj

Witajcie!
Ostatnio mnie tu mniej, bo pracuję nad jednym obrazem,
który chciałabym skończyć jeszcze w tym miesiącu.
Jednak zrobiłam małą przerwę i wyszyłam kwiatki z sal'u w ciemno,
a hafcik umieściłam na kartce.

 ***
I zrobiłam dwa małe filcowe miśki:
Mały misiek wyszedł z foremki do ciastek,
a że jakoś tak mi smutno wyglądał to dorysowałam mu buźkę:-)
"Duży" to moja wesoła twórczość;-)
 A to prace moich najmłodszych dzieciaczków:

***
Takie paczuszki z "podaj dalej" poleciały do Carpediem i Kasi N.

No to już tyle... teraz wracam do moich krzyżyków:-)
Pozdrawiam serdecznie:-)

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace. Filcusie słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny hafcik, a misiaczki są urocze. Świetną sesję im zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia przy dużym obrazie! Drobiazgi prześliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka z tym hafcikiem!
    I słodkie filcusie :-)
    Moje dziewczyny też robiły kiedyś filcowe serduszka i gwiazdki z foremek.
    Powodzenia w wyszywaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik świetnie wygląda na tej karteczce. Równo tydzień temu kwiatki wyszyłam, ale karteczki nie chce mi się poskładać w całość, może teraz się zmobilizuję.
    Misiaczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :) Jesteś wszechstronnie uzdolniona, tu hafty, a z drugiej strony filcowanie :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka wyszła prześlicznie! A misiaki to urocze słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł z tym misiem z foremki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka powstała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się tu podoba, karteczka niesie uśmiech a misie są super!!! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolinko! Hafcik Piękny, Karteczka z nim urocza,A miśki jakie słodziaki, A jakie foteliki fajne mają, Widzę że już masz godnych następców - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. I to się chwali! Rodzinne robótkowanie :-)
    moje uznanie dla dzieciaków!!!!!
    Karteczka ekstra i niespodzianki podajdalejowe super

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna karteczka powstała z kwiatkami z Salu w ciemno. Ja się dopiero przymierzam.
    Widzę, że rodzinnie filcujecie i to bardzo udanie. Miśki są świetne.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka powstała i słodkie misiaczki 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziaki te misie, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka i słodkie misiaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Misie slodziaki na karteczka śliczna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. kapitalne filcusie! aż się chce je przytulić!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne filcowane miski i i inne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kartka.
    Zdolne dzieciaczki :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne prace.Trzymam kciuki za ukończenie dużego obrazu w założonym terminie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna karteczka wyszła, a misiaki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kartka i słodkie misie :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna karteczka! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przesympatyczne misie :) Widać, że polubiłaś się z igłami do filcowania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*