04/06/2021

Wieczorne spotkanie

 Dziś przychodzę do Was z haftem,
który zaczęłam wyszywać gdzieś w 2018 roku, czyli kawał czasu temu.
Wtedy to z różnych powodów trafił do pudła w takim to stanie:
Pod koniec zeszłego roku zaczęłam go dalej wyszywać i tak było w grudniu:
I tak sobie pomyślałam że wyszyję mu jeszcze łódki,
potem było trochę wody, no i choinki, a kiedy została już góra do wyszycia
to żal było go nie skończyć:-)
Wydawało mi się że zrobiłam jeszcze jakieś zdjęcia po drodze,
ale jednak chyba nie zrobiłam.
Więc teraz już chwalę się gotowym widoczkiem:
Ramka jest robocza czyli taka chwilowa do zdjęć.
A dlaczego taki tytuł,
bo ten obraz kojarzy mi się z sekretnym spotkaniem kochanków.
No cóż taka ze mnie romantyczna dusza;-)
♥♥♥

Pozdrawiam gorąco:-*

Ps Wzór z Igłą malowane 5/2017

18 komentarzy:

  1. Jest przepiękny.Dlugo to trwało ale jest i to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna romantyczna dusza i pieknie wyhaftowany obrwz. Śliczny jest Karolinko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To nic że długo trwało, ważne że tak śliczny haft został ukonczony:) Piękny widoczek!!! .. i Twój tytuł świetnie tu pasuje :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDO!!! haft zachwyca i jak widać czekał na swój czas:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy obrazek!
    Dobrze,że wyciągnęłaś go z czeluści szafki😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny haft oprawa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak malowany! Uroczy, romantyczny, tajemniczy z piękną przyrodą w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny! Taki artystyczny, namalowany igłą :) Zdecydowanie warto było go dokończyć! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauroczylas mnie tym hafcikiem ;) cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gratuluje ukończenia go, zdecydowanie dobra decyzja !!!

      Usuń
  10. no ,no...spisałaś się ,przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny haft. Chyba m podobne skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Romantyczny widoczek, pięknie wyhaftowany. Fajnie, że go skończyłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny haft! Nastrojowy bardzo...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*