09/07/2018

Koralik do koralika.....

i powstało kilka biżuteryjnych drobiazgów:-)
***
tylko na zdjęciach brakuje im jeszcze łańcuszków.

 Zawieszka z perełek i toho.
 I czarno-srebrna z chwostem
 Aniołki które chciałam zrobić od grudnia;-)
 A tu hipcio którego zrobiłam do zdjęcia na zabawę u Czarnej Damy
towarzyszył mi w niedzielę na spotkaniu robótkowym,
gdzie zaczełam  kolejne pierścionki , muszę je tylko dokończyć, ale "palce" zostały w domu;-)
-Napisy przy zdjęciach  kierują do tutoriali, z których korzystałam.-


Pozdrawiam cieplutko:-)

33 komentarze:

  1. Wszystkie prace śliczne, ale aniołkami jetem wprost oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace są śliczne, a najbardziej podobają się mi aniołki i hipcio.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ,zwłaszcza aniołki są mega śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prace , hipcio towarzysz slodziak pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Aniołki są fantastyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudowności pokazałaś, piękne prace i jakie różnorodne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie wspaniałe te cudeńka, śliczniusie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria :) Urzekła mnie zawieszka z chwostem, taka w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te aniołki! WOW! Masz Kobieto talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne, podziwiam!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace piękne. Zawieszka z perełek i toho oraz ta z chwostem skradły moje serce. Hipcio jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolinko! Przepiękne są wszystkie prace , Trudno wybrać najładniejszą - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuuudooowne prace !!! Napatzec sie nie moge !!! :)) A bransoletka z kwiatuszkami Boooska !!!:))) Jak i reszta Suuper Kochana !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne drobiazgi zwłaszcza kolczyki i wisior z chwostem wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace stworzyłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany jakie śliczności... szczęka mi opadła, ten wisiorek z drugiego zdjęcia jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Jestem pełna podziwu dla precyzji. Serduszka podbiły moje serce, ale wszystkie prace są piękne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko cudne, naszyjnik z chwostem piękny, to mi najbardziej się podoba - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace,takie gustowne i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karolinko, cudowne prace - zawsze podziwiam cierpliwość i wkład pracy w przygotowanie tych koralikowych piękności :-)
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne to wszystko. Jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale to wszystko piękne! Ujęła mnie szczególnie zawieszka z turkusowymi perełkami. Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękności, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cuda Ci wychodzą, ten chwost wpadł mi w oko najbardziej i hipcio i ..... :) za dużo pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie talenta!
    jest na czym oko zawiesić :)
    i zdjęcia pieknie zaaranżowane

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności. Przepiękne są te drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ożeż ty!
    Zdjęcia 1, 2, 3 - oszalałam! Pierwsze zawieszki serduszka bardzo mi się spodobały, druga zawieszka - oczarowała, ale jak zobaczyłam chwosta to oszalałam z zachwytu! Ja też chce umieć robić takie cudeńka... :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne prace :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY SERCE. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW! PRześliczne te koralikowe drobiazgi! A serducha są przeurocze! Dziękujemy za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-SERCE. Serdecznie pozdrowienia od całego zespołu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna praca! Dziękuję, za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-SERCE, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*