12/09/2021

Wrześniowy chłodek

 Witam Was cieplutko, bo u mnie chłodem powieje, ale tylko chwilkę;-)
I co prawda bardzo różne rzeczy u mnie powstają, 
to dziś spieszę ze śnieżynkami na Koronkową pandemię
Tym razem tylko szydełkowe śnieżynki, bo frywolitka kompletnie mi nie szła.
^^^
A jak już temat zimowy to pokażę Wam jaki piękny dzwoneczek upiekłam z krzyżyków.
W sam raz na Choinkę 2021
^^^^
Na koniec żeby tak ocieplić atmosferę
pokażę Wam efekt mojej ostatniej wymianki:
Ja zrobiłam takiego pieska:
Tu w drodze do nowego domu. 
A dostałam takiego:
I teraz tak wygląda moje szydełkowanie:-D
Czy życie nie jest wspaniałe?

Pozdrawiam serdecznie:-)


21 komentarzy:

  1. Same wspaniałości stworzyłaś Karolino, gwiazdeczki cudne (oj chyba czasteż się za nie zabrać), dzwoneczek prześliczny, różowy piesiak wspaniały no ale ten co go za niego otrzymałać naj, najsłodzszy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty wspaniale.Sniezynki super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią, nie mogę nic zrobić, bo pies na mnie leży 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Śnieżynki cudne, pierniczek słodki ale wszystkie zachwyty kradnie psiak wymiankowy :-) masz rację życie jest wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, wymiana pieskami robi wrażenie :)ja niestety mogłabym adoptować tego na szydełku :)bardzo podoba mi się dzwoneczek z krzyżykow a gwiazdkami jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, ale wymianka to już pełne zaskoczenie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymianka cudowna.. Słodka psina :) Prace choinkowe świetne, szczególnie dzwonek mnie zachwyca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolinko śnieżynki są piękne, ale psiaki skradł moje serducho❤
    Szczególnie tego małego futrzaka bym tuliła w nieskończoność!
    Pozdrawiam słonecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. No i jak tu zachwycać się śnieżynkami albo piernikowym dzwonkiem (które notabene są śliczne;)) jeżeli całe show kradnie ta mała, słodka psinka? ;)Szydełkowy piesek wygląda jak Reksio w różowym wydaniu;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co cudne to wszystko!! Śnieżynki pierwsza klasa, pierniczek rewelacja a ta wymianka extra. Ale fajnego psiaka żywego dostałaś. Wygląda że będzie całkiem spory. Oby się dobrze chował i sprawował.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Szydełkowe śnieżynki jak zwykle śliczne. Zamiankę zapamiętasz na zawsze. Obydwa pieski są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne śnieżynki, a piesio cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo rany jaki słodziak! I ten różowy, i ten kudłaty czarno-brązowy... :* Boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba pieski to słodziaki :) Śliczne śnieżynki i bardzo podoba mi się haftowany dzwoneczek :) Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Karola, nie wiem co mam bardziej podziwiać, śnieżynki, szydełkowego pieska, czy żywego futrzaka. No, jaki on słodki, taki sam jak pierniczkowy dzwonek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne śnieżynki, ale jak dla mnie największym pięknem jest śliczny piesio na koniec. No słodzinka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śnieżynki i dzwoneczek są śliczne, ale ten piesio... słodziak nad słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały piesek i prace oczywiście też

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny dzwoneczek a i śnieżynki zachwycające Karolinko ! :*
    Masz naprawdę zdolne i utalentowane dłonie :)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzwoneczek cudny i różowy piesio też! Ten żywy słodziaczek absolutny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*