26/06/2017

Kolejne kartki:-)

Dziś kolejna porcja zrobionych przeze mnie karteczek,
o kilku pisałam już tu, a dzisiaj pozostałe:

 Na obu kartkach kwiatki przykleiłam na tekturki z Eco deko
 Ta karta nie do końca wyszła jak miała,
ale mojej córce się bardzo spodobała i już ją sobie zamówiła;-D
 A że to miś Fizzy Moon nieśmiało za drzwi wygląda
to posyłam go do Ani Jacewicz i jej zabawy
 A ta kartka powstała przypadkiem i bez konkretnego przeznaczenia,
dlatego zostawiłam miejsce na napis.

Pozdrawiam serdecznie:-)

22 komentarze:

  1. Przesliczne kartki Karolinko !
    Zachwyciłam się pierwszą, kwiatową cudeńko :)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są prześliczne, ale ta pierwsza wyjątkowo Ci się udała :) Bardzo podoba mi się przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki, a jaki fajny pomysł żeby misiowi przyczepić szydełkową różę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piekne, ale najładniejsza ta z kociakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z misiem jest śliczna i pomysłowo z różą :) kartka z kociakiem podobiła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolinko! Prześliczne są wszystkie karteczki, Ale ta pierwsza zauroczyła się - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, ta z koteczkiem szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki. Mi najbardziej podoba się ta z rumiankiem (chyba że to jakiś inny kwiatuszek)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są śliczne! Ciężko byłoby mi wybrać tą naj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartki, bardzo ładne kwiatki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kartki :) Bardzo pięknie się prezentują :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie podziałałaś igiełką i papierkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie skomponowane karteczki, hafciki urocze - moje serce skradł kotek - słodziak, na ostatniej karteczce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i pracochłonne prace.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*