29/11/2021

Zimowo w listopadzie

 Cześć!
Listopad zbliża się ku końcowi, więc u mnie tradycyjne zaliczanie zabaw.
Obie bez większych ozdobników, ale za to idealne do koperty.
***
I jedna kartka z haftem na Choinkę 2021
Moje drzewko wyszyłam muliną świecącą w ciemności,
ale czy świeci to nie wiem, jakoś zapomniałam sprawdzić.
***
Ostatnia to zabawa C&K u Reni 
Ostatnio robótkowo to nie jest u mnie dobry czas,
więc tylko pozszywałam mój kocyk.
Ale w środku miałam jakieś warkocze zrobione
i o ile zielone chyba już były to fioletowe raczej nie.
Resztki wyrobione i w nogi już cieplej.
To tyle na dziś.
Pozdrawiam cieplutko:-)

15 komentarzy:

  1. Kartkom niepotrzebne ozdobniki, bo są idealnie piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsze jest to, że resztek ubywa ( choć u mnie ostatnio przybyło;) i kocyk posłuży Ci w ten zimowy czas:) Warkocze masz opanowane i to najważniejsze;)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki piękne, a dzierganinki... podziwiam, bo niby coś tam robię na drutach, ale nie jestem w nich wprawiona.
    Pozdrawiam Karolinko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolinko ważne że zdążyłaś na obie zabawy i to przed czasem. Kartki są piękne . Super papiery wybrałaś do nich. Pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kartki są przepiękne i wyjątkowe! I tak jak mówi Ania, papiery cudne :) Ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki a kocyk rewelacja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki <3 Ja nie mam żadnej :(
    Kocyk na pewno ogrzeje w te zimne dni.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kartki są śliczne> :)
    Kocyk z resztek to ciepła i co najważniejsze bardzo praktyczna rzecz na zimowe wieczory. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba taki kocyk zrobiony z różnych faktur i ściegów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki śliczne i bardzo ładne papierki. Kocyk z włóczki będzie dobrze grzał stopy. Też jestem zmarzluchem.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki pełne uroku :) kocyk będzie na pewno dobrze służył zimą:)
    Widzę zakładkę!:):): Cieszę się, że się przydaje!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne te karteczki :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*