20/07/2021

Byle do przodu.

Cześć Wam!

Dzisiaj tak skromniutko wpadam z pracami na zabawę u Reni.
Choć trudno to nazwać pracami, bo to tylko kawałki do mojego koca.
jednak najpierw chcę go dokończyć i dwie inne prace, o ile dobrze pamiętam;-)
Zrobiłam dwa "kwadraty" z gwiazdkami według filmiku zaproponowanego przez Renię.
Wzór jest świetny i bardzo przyjemnie mi się go robiło,
że przy chwili wolnego będzie taka poduszka:-D
Dorobiłam też kilka kawałków do koca,
więc jest szansa że do zimy zdążę;-)
Dodatkowo powstaje też coś szydełkowego,
bo oprócz zabawek robię sobie też takie kolorowe wdzianko.
Mam nadzieję że coś mi z tego wyjdzie.
Jednak żeby nie było że tak nic gotowego Wam nie pokażę,
to na koniec jedna ze zrobionych przeze mnie zabawek:
Jest to mały żółwik z tego wzoru.
Nie wiem jak Wam, ale mnie przypomina Franklina;-)

Pozdrawiam cieplutko:-)

16 komentarzy:

  1. Zdecydowanie mnie tez przypomina Franklina :) Wzór z pierwszych zdjęć bardzo ładny, mam wrażenie że przed laty robiłam nim kamizelkę, ale nie pamiętam już jak się go robiło.
    Wdzianko zapowiada się bardzo efektownie a za "zimowy"termin skończenia kocyka trzymam kciuki!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takie upały sporo natworzýlas slicznosci
    Żolwik przesłodki, podusia i kocyk będą rewelacyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółwik jest mega!!! też mi przypomniał Franklina, którego kiedyś Lila uwielbiała;) Kocyk zapowiada się świetnie i wzór zaliczony, a oto w zabawie chodzi:) Gwiazdki zawsze bardzo lubiłam i to jeden z pierwszych wzorów którego się nauczyłam i wydziergałam sweterek:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne te Twoje prace, żółwik jest maga!! ale i te kwadraty na kocyk prezentują się całkiem nieźle . Ciekawa jestem finału za który oczywiście trzymam kciuki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie miałam pisac, że jak nic to jest Franklin :) Świetny żółwik Karolinko i widac że nie próżnujesz, ciągle cos u Ciebie powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra prace. Ty to masz zacięcie! Podziwiam Cię za to. Trzymam kciuki by wdzianko wyszło takie, jakie sobie zaplanowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny żółwik, mi też przypomina Franklina. Super prace Karolinko, jestem ciekawa końcowych efektów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie podobają się te kwadraty, będzie piękna poduszka , bardzo lubie włóczkowe poduszki

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółwik cudny. Ten koc i wdzianko bardzo mnie interesuje:) Powstaje cos fajnego w obu przypadkach:)))
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dziergadełka! Poduszka, kocyk i wdzianko świetnie się zapowiadają. Żółwik rewelacyjny🤩 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace, rzeczywiście jak Franklin :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracowicie, podziwiam <3 <3 <3
    Ja ani na drutach ani szydełkiem nie potrafię nic zrobić.
    Pozdrawiam słonecznie i wreszcie wracam do moich lipcowych zobowiązań krzyżykowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne udziergi. Pracowita z Ciebie osóbka, będzie śliczne wdzianko jak i poduszka:) Franklin świetny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ileś pięknych udziergów! :) A Franklin wyszedł świetnie, też się jeszcze załapałam na tę bajkę jako dziecko i takie skojarzenie :D Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale swietne prace !!! Żółwik uroczy i to wdzianko zapowiada sie swietnie a patchworkowe koce bardzo lubie wiec na bank bedzie ekstra !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*