piątek, 15 stycznia 2016

Ciasteczka

Dzisiaj będzie o szydełkowych ciastkach.
Na stronie: D.I.Y ( do it yourself )... czyli Zrób TO Sam... 
Ruszyła zabawa: CYKLICZNE SZYDEŁKO


Zadanie pierwsze to zrobić kruche ciasteczka z czekoladą z podanego wzoru.
Postanowiłam się przyłączyć i tak oto powstały moje ciasteczka, dodam że pierwsze jakie zrobiłam kiedykolwiek.


Mojej córeczce się podobają, więc pewnie powstaną jeszcze inne.
A zainteresowanych zabawą odsyłam na stronę: http://diytozts.blogspot.ie/2016/01/1-cykliczne-szydeko-jak-zrobic.html
Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. BRAWO! Wspaniałe ciasteczka, wyglądają bardzo smakowicie. Dziękujemy za udział w zajęciach. Pozdrawiam serdecznie - Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo, czekam na kolejną lekcję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czwartek zaczynamy kolejne zajęcia. Będzie równie ciekawy i smaczny projekt :) Zapraszamy.

      Usuń
  3. Wyglądają zupełnie jak moje ulubione pieguski :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszły. Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w zabawie i przygotowałaś ciasteczka wg mojego tutorialu. Serdecznie zapraszam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne:)Kiedyś miałam w ręku szydełko, ale to chyba było w średniowieczu:):)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*